شناسهٔ خبر: 32686879 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز تجاوز دریایی صهیونیست ها؛

تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه

خبرگزاری صداوسیما

سازمان همکاری اسلامی از جامعه بین المللی خواست محافظت از مردم فلسطین را تأمین و اسرائیل را به پایان دادن به تهاجم به غزه وادار کند

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه، تاکید کرد اگر در چند ساعت آینده حملات رژیم صهیونیستی متوقف نشود، گروه های مقاومت مرحله جدیدی از پاسخ به این حملات را آغاز خواهند کرد.  
 
باز شدن درهای پناهگاه ها بر روی شهرک نشینان در شهرک صهیونیست نشین نتانیا
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، شهرداری شهرک نتانیا دستور باز شدن درهای پناهگاه ها را صادر کرد.
 
مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در غزه از جمله یک کودک 14 ماهه
مراسم تشییع پیکر "فلسطین ابو عرار "زن باردار فلسطینی و پیکر کودک فلسطینی "سبا ابو عرار" که در حمله هوایی اسرائیل در نزدیک خانه اش, به شهادت رسیدند. صدها فلسطینی روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر" سبا ابو عرار" و عمه اش "فلسطین ابو عرار" شرکت کردند. این کودک 14ماهه به همراه عمه اش بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیک خانه شان به شهادت رسیدند.
خانواده این زن فلسطینی گفتند وی به همراه برادر زاده 14 ماهه اش به شهادت رسید. در خبرهای قبلی گفته شده بود که این زن مادر این کودک است اما خانواده وی تاکید کردند که وی عمه این کودک است.
مقامات فلسطینی گفتند در حمله هوایی روز شنبه دو غیرنظامی به شهادت رسیدند. فلسطینی ها همچنین پیکر دو فلسطینی دیگر را که در حملات اسرائیل به شهادت رسیده بودند, تشییع کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3472020"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2418418/3472020?width=340&height=240"></script></div>
تلاش پهپاد فلسطینی برای هدف قرار دادن بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی فاش کردند یک فروند پهپاد فلسطینی تلاش کرد یک  فروند بالگرد نظامی ارتش اسرائیل را در نوار غزه هدف قرار دهد.
 
کشتی های جنگی رژیم صهیونیستی حملات به غزه را آغاز کردند
به گزارش المیادین ، کشتی های جنگی اسرائیل حملات موشکی به نوار غزه را آغاز کردند.
 
حملات توپخانه ای ارتش صهیونیستی به شرق خان یونس
به گزارش الاقصی ، توپخانه های رژیم اشغالگر صهیونیستی یکی از نقاط مراقبت نیروهای مقاومت فلسطینی را در منطقه عبسان در شرق خان یونس گلوله باران کردند.
 
اتاق عملیات مشترک فلسطین: موشک باران شهرک صهیونیست نشین اوفاکیم
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین از موشک باران شهرک صهیونیست نشین اوفاکیم خبر داد.
 
فرمانده صهیونیست: شلیک بیش از 600 موشک از نوار غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: یک فرمانده بلندپایه نیروی هوایی اسرائیل اعلام کرد تاکنون بیش از ششصد موشک از نوار غزه شلیک شده است.
 
الاقصی: حملات هوایی جنگنده های ارتش صهیونیستی به شرق رفح
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی, زمینهای کشاورزی را در دو منطقه العمور و صوفیا در شرق رفح بمباران کردند.
 
هلاکت یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عسقلان
­شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: یک افسر اطلاعاتی اسرائیل در حمله موشکی به شهرک عسقلان کشته شد و حال دو سرباز اسرائیلی هم که در این حمله زخمی شدند، وخیم گزارش شده است.
 
سازمان همکاری اسلامی از جامعه بین المللی خواست محافظت از مردم فلسطین را تأمین کند
به گزارش خبرگزاری آناتولی، سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه در بیانیه ای از جامعه بین المللی خواست محافظت از مردم فلسطین را تأمین و اسرائیل را به پایان دادن به تهاجم خود به غزه وادار کند. 
­
 
مجمع علمای یمن: اگر همدستی آمریکا و برخی نظامهای عربی نبود، اسرائیل جرأت نمی کرد به غزه حمله کند
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: مجمع علمای یمن با صدور بیانیه ای از همه آزادمردان جهان و نخبگان و علما، اندیشمندان و سیاستمداران امت اسلامی خواست در برابر تجاوزگری به نوار غزه، موضع مسئولانه اتخاذ کنند. از پاسخ مشروع مقاومت فلسطین به تجاوزگری اسرائیل استقبال می کنیم و آن را وظیفه دینی و انسانی می دانیم. همبستگی و حمایت کامل خود را از اقدامات ملت فلسطین اعلام می کنیم. 
در این بیانیه آمده است: اگر چراغ سبز آمریکا و همدستی نظام های ورشو (نظام های عربی شرکت کننده در کنفرانس ورشو) نبود، اسرائیل جرأت نمی کرد به نوار غزه حمله کند.
 
یکی از فرماندهان گروههای مقاومت فلسطین: با  ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی، وارد مرحله جنگ نامحدود خواهیم شد
به گزارش تلویزیون المیادین  ، یکی از فرماندهان گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه اعلام کرد با ادامه حملات و اجرای سیاست ترور، مرحله درگیری محدود پایان می یابد و وارد مرحله جنگ نامحدود خواهیم شد و دشمن صهیونیستی تاوان آن را با جان سربازان و شهرک نشینان خواهد داد.
 
هلاکت یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عسقلان
شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: یک افسر اطلاعاتی اسرائیل در حمله موشکی به شهرک عسقلان کشته شد و حال دو سرباز اسرائیلی هم که در این حمله زخمی شدند، وخیم گزارش شده است.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دستور تشدید حملات به غزه را صادر کرد
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: کابینه امنیتی اسرائیل دستور تشدید حملات به نوار غزه را صادر کرد. کابینه امنیتی اسرائیل به این رژیم دستور داد نیروهای خود در اطراف نوار غزه را افزایش دهد و برای توقف شلیک موشک ها از نوار غزه تلاش کند. کابینه امنیتی اسرائیل اعلام آتش بس متقابل در غزه را رد کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3471877"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2418418/3471877?width=400&height=300"></script></div>
 
شلیک دومین موشک هدایت شونده به سوی خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در شرق غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم از شلیک موشک هدایت شونده کورنت به سوی یک نفربر ارتش اسرائیل در شرق نوار غزه خبر داد.

الاقصی: جنگنده های ارتش صهیونیستی شرق خان یونس را بمباران کردند
تلویزیونی الاقصی گزارش داد: جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی زمینهای کشاورزی را در منطقه عبسان بزرگ در شرق خان یونس بمباران کردند.
 
افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به چهارده نفر
تلویزیون الجزیره مباشرگزارش داد: شمار شهدای فلسطینی در حملات اسرائیل به نوار غزه از روز جمعه تاکنون به چهارده نفر افزایش یافت.
 
الاقصی از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در کیسوفیم خبر داد
تلویزیون الاقصی گزارش داد ، رسانه های رژیم اشغالگر صهیونیست از زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی بر اثر اصابت خمپاره به یک موضع وابسته به ارتش صهیونیستی در منطقه کیسوفیم خبر دادند.
 
هلاکت 3 صهیونیست و زخمی شدن 115 صهیونیست دیگر در حملات مقاومت فلسطین
تلویزیون الاقصی گزارش داد: در حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرکهای صهیونیست نشین از شب گذشته تا این لحظه, سه صهیویسنت به هلاکت رسیدند و 115 نفر دیگر مجروح شدند که حال سه تن از آنان وخیم است.
 
شهادت یک فلسطینی در مرکز غزه
شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد نیروهای رژیم اشغالگر, خودرویی غیرنظامی را در مرکز شهر غزه هدف قرار دادند که بر اثر آن حامد احمد الخضری, شهروند 34 ساله فلسطینی به شهادت رسید.
 
شهادت دو فلسطینی در حمله هوایی به شرق غزه
به گزارش المیادین، در حمله هوایی ارتش اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به شرق شهر غزه، دو فلسطینی به نام های بلال محمد البنا و عبدالله ابوالعطا به شهادت رسیدند.
 
مجروح شدن دو نظامی اسرائیلی دیگر بر اثر حمله موشکی مقاومت به منطقه اشکول
به گزارش المنار ، رسانه های صهیونیست از مجروح شدن دو نظامی اسرائیلی بر اثر حمله موشکی مقاومت به منطقه اشکول خبر دادند.
 
هلاکت چهار صهیونیست در حمله موشکی به عسقلان
به گزارش الحدث ،  روزنامه اسرائیلی معاریو اعلام کرد شمار تلفات اصابت موشک به شهرک عسقلان به چهار نفر افزایش یافت.
 
هلاکت یک صهیونیست شهرک نشین در سدیروت
به گزارش تلویزیون الجزیره مباشر ، یک شهرک نشین بر اثر اصابت موشک به شهرک اسرائیلی سدیروت کشته شد.
 
جهاد اسلامی: هیچ جایی در سرزمین های اشغالی از پاسخ مقاومت در امان نخواهد بود
به گزارش المیادین، جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد مقاومت برای نبرد نامحدود آمادگی دارد و می تواند جبهه های گسترده ای را برای دفاع از ملت فلسطین باز کند. ادامه حملات هوایی اسرائیل به خانه ها و تأسیسات غیرنظامی در نوار غزه با واکنش متقابل و گسترده روبرو خواهد شد. اگر دشمن به هدف قرار دادن خانه های فلسطینی ها ادامه دهد، هیچ شهرک و منطقه ای در داخل سرزمین های اشغالی از پاسخ مقاومت در امان نخواهد بود.
 
یدیعوت آحارونوت: شلیک بارانی از موشکها از نوار غزه به سمت عسقلان و اسدون شلیک می شود
تلویزیون المنارگزارش داد: روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد بارانی از موشکها از نوار غزه به سمت عسقلان و اسدون و اطراف آن شلیک می شود.
 
شاخه نظامی حماس مسئولیت هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی نظامی ارتش صهیونیستی را به عهده گرفت
به گزارش تلویزیون المیادین ، گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس مسئولیت شلیک موشک پیشرفته هدایت شونده به سوی یک دستگاه خودروی نظامی ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه و هدف قرار دادن مستقیم این خودرو را برعهده گرفت.
 
تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه
 
شرق جبالیا منطقه بسته نظامی اعلام شد
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: پس از آنکه مقاومت فلسطین شرق جبالیا را با موشک کورنت هدف قرار داد, ارتش رژیم صهیونیستی, این منطقه را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.
 
توقف حرکت قطارها در جنوب فلسطین اشغالی
رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت مستقیم موشکهای مقاومت به یکی از خطوط راه آهن در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی و توقف حرکت قطارها در این منطقه خبر دادند.
 
هلاکت دو شهرک نشین 
رسانه های اسرائیلی از کشته شدن دو شهرک نشین در حمله موشکی به شهرک های نزدیک نوار غزه خبر دادند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3470886"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2418418/3470886?width=400&height=300"></script></div>

مصعب البریم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین، درباره واکنش احتمالی گروه های مقاومت به ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: به ملت فلسطین که به ایستادگی در برابر تروریسم صهیونیست ها ادامه می دهد و نیز به روح شهدای فلسطینی، درود می فرستیم. تجاوزگری صهیونیست ها علیه ملت فلسطین همچنان ادامه دارد و مقاومت فلسطین هم در برابر آن، در میدان حاضر است و از ملت خود دفاع و بر اساس حق مشروع خود در مقابله با تجاوزگری آنها عمل می کند. این تجاوزگری با حمله به شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت آغاز شد و پس از آن شاهد حملات به مواضع گروه های مقاومت بودیم. دشمن همچنین هدف قرار دادن خانه های مسکونی مردم و نهادهای رسانه ای و آموزشی را آغاز کرد. مقاومت به این اقدامات تروریستی پاسخ می دهد و دست متجاوزان را قطع خواهد کرد.
البریم افزود: مسئله فلسطین در شرایط بسیار حساس و پیچیده ای از نظر میدانی، سیاسی و امنیتی قرار دارد. پایداری ملت فلسطین در این شرایط، معجزه آساست. مقاومت اجازه نخواهد داد فقط ملت فلسطین درد بکشد و دشمن باید هزینه اقدامات تروریستی خود را بپردازد. اگر دشمن به حملات خود ادامه دهد، در چند ساعت آینده، دامنه درگیریها با دشمن گسترش خواهد یافت. ما می توانیم دامنه این درگیریها را به چیزی فراتر از تصور این دشمن گسترش دهیم. ما می توانیم بار دیگر دشمن را غافلگیر کنیم و در برابر آن بازدارندگی ایجاد کنیم. ما از ملت فلسطین حفاظت خواهیم کرد. دشمن با بحران واقعی روبروست و نخواهد توانست شرایط آینده را تحمل کند. بسیاری از شهرک نشینان در مناطق اطراف نوار غزه، سردرگم شده اند. اشغالگران تاوان جنایت هایشان را پس خواهند داد.
وی درباره انتشار پیام تصویری گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و تهدیدات آن علیه اسرائیل خاطر نشان کرد: تاکید می کنیم که نبرد با این دشمن نامحدود است و مقاومت با هوشیاری رویارویی با متجاوزان را مدیریت می کند. انسجام و هماهنگی کامل بین گروه های مقاومت برای حمایت از ملت فلسطین و ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن وجود دارد. ما رفتارهای سیاسی، امنیتی و نظامی دشمن را ارزیابی و بر اساس آن عمل می کنیم. دشمن سردرگم است و ما آن را غافلگیر خواهیم کرد. اگر تجاوزگری دشمن در چند ساعت آینده متوقف نشود، مقاومت گزینه های زیادی پیش رو دارد. ابتکار عمل در دست مقاومت است و هر دستی را که به سوی ملت فلسطین دراز شود، قطع خواهد کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: اولویت ما در مقاومت، مقابله با تجاوزگری دشمن و ایجاد بازدارندگی در برابر آن است. درباره تماس ها و میانجی گریها باید بگویم که مصر در این باره تلاش می کند که ما از آن قدردانی می کنیم. پیام ما روشن بود و بازگشت آرامش باید بر اساس شروط مورد نظر گروه های مقاومت باشد. نخستین شرط ما، توقف هر نوع تجاوزگری و وادار کردن دشمن به عمل به تعهداتش است. بدون تحقق این شروط، فرصتی برای بازگشت آرامش وجود نخواهد داشت.
 
رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف حرکت قطارها در بئر السبع بر اثر اصابت موشکهای مقاومت خبر دادند
به گزارش تلویزیون المنار، رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت مستقیم موشکهای مقاومت به یکی از خطوط راه آهن در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی و توقف حرکت قطارها در این منطقه خبر دادند.
 
هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی نظامیان صهیونیست با موشک کورینت در شرق بیت حانون
به گزارش تلویزیون المنار گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، یک دستگاه خودروی جیب نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک کورنیت در شرق بیت حانون هدف قرار دادند.
 
هدف قرار گرفتن یک موضع نظامی ارتش صهیونیستی در شرق بیت حانون با موشک هدایت شونده
به گزارش تلویزیون العالم ، نیروهای مقاومت فلسطینی با یک فروند موشک هدایت شونده از نوع کورنیت, یک موضع نظامی ارتش اشغالگر اسرائیل را در شرق بیت حانون هدف قرار دادند.
العالم در خبری به نقل از خبرنگار خود از هلاکت یک صهیونیست شهرک نشین و زخمی شدن سه صهیونیست شهرک نشین دیگر در پی اصابت موشک نیروهای مقاومت فلسطین به کارگاهی در منطقه عسقلان اشغالی خبر داد.
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر نیز ، تصاویری را از محل اصابت موشک شلیک شده از نوار غزه به شهرک صهیونیست نشین اشکول پخش کرد.
افزايش شهداي فلسطيني در نوار غزه به يازده نفر
گفتنی است مبارزان فلسطینی در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به مناطق صهیونیست نشین واقع در سرزمینهای اشغالی1948 میلادی اطراف غزه موشک شلیک می کنند.
 
به گزارش الجزیره ، شمار شهدای حملات هوایی اسرائیل به نوار غزه به یازده نفر افزایش یافت. ارتش رژيم صهيونيستي تاکنون دویست هدف را در غزه بمباران کرده است.
 
گزارش اختصاصی سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3470736"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2418418/3470736?width=400&height=300"></script></div>
 
شلیک مجدد چند موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیستی
­شبکه تلویزیونی المیادین گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، چند فروند موشک دیگر به طرف شهرک های اسرائیلی شلیک کردند.
 
دستور نتانیاهو برای ادامه حملات به نوار غزه
­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به نیروی هوایی و توپخانه ارتش این رژیم دستور داد، حملات شان به غزه را ادامه دهند.

جهاد اسلامی: مقاومت از حق خود در پاسخ به جنایات صهیونیستها چشم پوشی نخواهد کرد
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تا زمانیکه اشغالگران تجاوزشان را متوقف نکنند, مقاومت فلسطین از حق خود در پاسخ به جنایات آنان چشم پوشی نخواهد کرد. آرامش در صورتی برقرار خواهد شد که شرایط مورد نظر مقاومت تحقق یابد.
 
حمله هوایی به شرق و جنوب شهر غزه
هواپیماهای اسرائیلی گروهی از فلسطینی ها را در شرق محله الشجاعیه در شرق شهر غزه هدف قرار دادند. محله الزیتون در جنوب شهر غزه هم هدف حمله هوایی قرار گرفت.
 
فرار وزیر صهیونیست از ترس موشک‌های مقاومت
افزايش شهداي فلسطيني در نوار غزه به يازده نفر
 
وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت در زیرزمین مخفی شد. آریه درعی تصاویری را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که نشان می‌دهد وی به همراه خانواده‌اش بعد از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهر بئر السبع در پناهگاهی مخفی شده‌اند.
شهادت سه فلسطینی ازجمله یک کودک و زن باردار
در حمله نیروهای اشغالگر صهیونیست به شمال و شرق نوار غزه 2 فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آنها کودک بود. تداوم حملات رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه به شهادت یک دختر چهارده ماهه و زخمی شدن مادر او منجر شد. با شهادت این کودک خردسال, آمار شهدای حملات روز شنبه صهیونیست ها به غزه به سه نفر و آمار مجروحان به 10 نفر رسید. نیروهای رژیم اشغالگر همچنان به حملات زمینی و هوایی خود ادامه می دهند. اشغالگران برخی از دیدبانی های مقاومت و بخشی از مناطق کشاورزی را در شمال و جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.
وزارت بهداشت فلسطین همچنین از شهادت یک زن باردار فلسطینی خبر داد. این زن در حملات روز گذشته صهيونيست ها به منطقه الزیتون در غزه زخمی شده بود که بر اثر شدات جراحات وارده جان باخت. جنگنده های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب غرب غزه را بمباران کردند.  چند فلسطینی در حمله صهیونیست ها به منطقه الزیتون در جنوب غزه زخمي شدند. 
 
تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه
 
نیروهای مقاومت بیش از 350 موشک به شهرک های صهیونیست شلیک کردند
نیروهای مقاومت بیش از 350 موشک به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک کرده اند که منجر به زخمی شدن 58 صهیونیست شده است. بیش از بیست فروند موشک به عسقلان اصابت کرد. اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین اعلام کرد در پاسخ به حملات اشغالگران به منازل مردم در غزه؛ 50 فروند موشک به عسقلان شلیک کرده است. در اين حمله موشکی هجده نفر به دلیل آسیب های ناشی از ترس شدید و یا اصابت ترکش، به بیمارستان منتقل شدند. همچنين شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد درپی حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به عسقلان یک صهيونیست به دلیل شدت جراحت به هلاکت رسید.
 
حمله صهیونیست ها به خان یونس
جنگنده های رژیم صهیونیستی منطقه ای را در خان یونس جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند. همچنين اين شبکه تلویزیونی از باز شدن پناهگاه ها در دیمونا به روی صهیونیست ها و به صدا درآمدن آژیر خطر به دلیل حمله موشکی نیروهای مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین خبر داد.

حمله موشکي به يک برج مسکوني در غزه
شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد هواپیماهای رژيم صهيونيستي با شلیک دو فروند موشک، برج فلسطین را در محله الرمال در غزه هدف قرار دادند.
 
تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه

شلیک اشغالگران به سوی یک مرکز اقتصادی در شمال غزه
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: جنگنده های اشغالگران به سوی یک مرکز اقتصادی در شمال نوار غزه چند موشک شلیک کردند.

زخمی شدن چند صهیونیست در منطقه اشغالی نقب
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد در اثر اصابت موشکی به شهرک صهیونیست نشین در منطقه اشغالی نقب چند صهیونیست زخمی شدند. در بسیاری از شهرک های اطراف نوار غزه تا بئرالسبع و راهط, آژیر خطر به صدا در آمده است. موشک ها تا بئرالسبع رسیده است و مدارس در مناطق جنوبی و ساحل جنوبی (در فلسطین اشغالی) تعطیل شده است. رسانه های صهیونیستی از هدف قرار گرفتن مواضعی در منطقه بئر السبع واقع در عمق سرزمین اشغالی خبر دادند. نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کردند با چند فروند موشک پایگاه هوایی «حتسریم» واقع در سرزمین‌های اشغالی و فرودگاه نظامی "نیفاتیم" را در ۷۵ کیلومتری غزه مورد هدف قرار دادند.
آژیر خطر در شهرک اسدود و همچنین در منطقه الخضیره در شمال تل آویو نیز به صدا در آمده است.
تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه تشديد حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه

نظر شما