شناسهٔ خبر: 32677259 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

٥٤ محفل و جلسه قرآني در كردستان برگزار می شود

نوروزی، با تشریح برنامه های اوقاف و امورخیریه استان در ماه مبارک رمضان از برگزاری ٥٤ محفل و جلسه قرآني در ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، «حجت الاسلام مصطفی نوروزی» امروز (14 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: برپایی ٣٠ جلسه قرآنی و ٢٤ محفل قرآنی در سطح مساجد و امام زادگان استان که جمعا 54محفل وجلسه قرآنی که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین برپایی کرسی تفسیر قرآن کریم با حضور یکی از اساتید برجسته حوزه تفسیر کشور در سه شهرستان بیجار، قروه و سنندج و دعوت از قاری مصری و بین‌المللی از جمله برنامه‌های حوزه قرآن در این ایام ماه مبارک زمضان خواهد بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: کردستان در حوزه قرآن حائز رتبه های خوب هستیم  بنابراین وظیفه همه ماست که در بحث قرآن کریم  حضور جدی داشته باشیم ونهایت تلاش را در راستای هرچه بیشتر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه انجام دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح مفتاح الجنه،افزود: طرح مفتاح الجنه از جمله طرح‌هایی است که اداره اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند و در قالب این طرح کلاس‌های قرآنی خیلی مورد توجه قرار می گیرد.

  
حجت الاسلام نوروزی افزود: همچنین امسال نیز همچون سال های گذشته طرح ضیافت الهی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در استان اجرا می شود.

 

وی اذعان کرد: طرح افطاری ساده از جمله طرح‌هایی است که در قالب طرح ضیافت الهی مورد استقبال بیش از ٩٠ درصد مخاطبین قرار گرفته است ، که انشالله امسال نیز در این ماه معنوی این طرح را اجرا می کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه احسان و نیکوکاری است و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت از جمله اموری است که همه ما باید در حد توانمان به آنها کمک کنیم.

 

نظر شما