شناسهٔ خبر: 32666435 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تربت حیدریه در بهار قرآن میزبان محافل انس می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی و بهار قرآن، 15 محفل انس با قرآن با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جوار بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام جعفر نوائیان سررود، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با اشاره به رشد و پیشرفت شهرستان در حوزه فعالیت‌های قرآنی، بیان کرد: در ماه میهمانی خدا و بهار قرآن، 15 محفل انس با قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور قاریان و حافظان بین‌المللی، استانی و شهرستانی در این محافل قرآنی، اظهار کرد: بقاع متبرکه بی بی حسنیه(س) میزبان سه محفل، امامزاده سلیمان(ع) میزبان دو محفل و بی بی طلحه(س)، امامزاده احمد‌الرضا(ع)، امامزاده حسین(ع)، امامزاده سیدمحمد محترم(ع) و امامزاده عبدالله کدکن هر کدام میزبان یک محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه افزود: در مساجد جامع تربت حیدریه، مه ولات، مهنه، عبدل‌آباد و مسجد جامع دولت‌آباد «بقعه ابول حکیم» نیز در ماه ضیافت الهی و بهار قرآن هر کدام یک محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.
نوائیان سررود یادآور شد: این محافل قرآنی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، انس و آشنایی بیشتر نسل جوان و بهره‌مندی از حضور قاریان ممتاز و برجسته کشوری برگزار می‌شود.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام

نظر شما