شناسهٔ خبر: 32665971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صیامی: حدادی با رکورد بیش از ۶۸ متر مدال المپیک بدست می‌آورد

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر حدادی بتواند در مسابقات المپیک پرتاب ۶۸ متر به بالا داشته باشد به طور حتم مدال کسب می‌کند.

صاحب‌خبر -

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مقام سومی احسان حدادی در مسابقات دایموند لیگ و کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: اگر حدادی یک مقدار شرایط بدنی اش را به مرز ایده آل می‌رساند به طور حتم رکورد بهتری در رقابت‌های دایموند لیگ در دوحه قطر بدست می‌آورد. همچنین حدادی با عملکردش نشان داده است که با شیب ملایم به سمت بالا می‌رود.

کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست

او ادامه داد: اگر حدادی بتواند در مسابقات المپیک پرتاب ۶۸ متر به بالا داشته باشد به طور حتم مدال کسب می‌کند. حدادی در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۶۵/۷۱ متر پرتاب کرد و در مسابقات قهرمانی آسیا پرتاب ۶۵/۹۰ متر را به ثبت رساند و نمودار رکوردهایش رو به جلو است و کسب مدال المپیک از سوی حدادی دور از دسترس نیست.

صیامی بیان کرد: حدادی از لحاظ روحی و روانی آمادگی خوبی دارد و با انگیزه‌ای که این پرتابگر کشورمان دارد شانس زیادی برای کسب مدال در المپیک را دارد.

کیهانی و مرادی در مسابقات جایزه بزرگ شرکت می‌کنند

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه قرار است کیهانی و مرادی در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کنند، گفت: ما دوومیدانی کارانی که شانس کسب سهمیه جهانی دارند به مسابقات جایزه بزرگ اعزام می‌کنیم و مرادی و کیهانی هم از این امر مستثنی نیستند و در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. سه مرحله مسابقات جایزه بزرگ در تیرماه برگزار می‌شود.

او درباره استقرار هیئتی از سازمان بازرسی کل کشور در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی ارسال کرده و قرار است هیئتی از این سازمان از امروز در فدراسیون مستقر شوند.

صیامی درباره شبهات مالی در فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی باید توضیح بدهد.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه ۳ مربی تیم ملی قرارداد ندارند، خاطر نشان کرد: ما با مربیانی که شاگردانشان شانس کسب مدال دارند قرارداد می‌بندیم.

بیشتر بخوانید: 

سومی حدادی در پرتاب دیسک/ نماینده ایران سهمیه المپیک گرفت

استارت حدادی از روز جمعه در مسابقات دایموند لیگ

پیشنهادات خارجی به مربی تیم ملی دوومیدانی

انتهای پیام/                                                                                                                                          

نظر شما