شناسهٔ خبر: 32613437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

در ستاد فرماندهی نزاجا؛

فرمانده کل ارتش: همه نیرو‌ها باید خودشان را به صورت شب‌حمله‌ای آماده کنند

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه نیرو‌ها باید خودشان را به صورت شب‌حمله‌ای آماده کنند و بازی جنگ را دائما تمرین کنند و نیروی زمینی نیز باید همچنان توان رزمی خود را ارتقا دهد.

صاحب‌خبر -
فرمانده کل ارتش: همه نیرو‌ها باید خودشان را به صورت شب‌حمله‌ای آماده کنند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرلشکر « سید عبدالرحیم موسوی» در گردهمایی بزرگ فرماندهان نیروی زمینی ارتش که امروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات نیروی زمینی ارتش در جریان سیل گلستان، لرستان و خوزستان گفت: برخی مطالب حضرت آقا در دیدار اخیر با مسئولان ارتش، حقیقتا مدال‌های بی‌نظیری از سوی ایشان به ارتش جمهوری اسلامی ایران بود و ما باید این مدال‌ها را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه ارتش در طول این ۴۰ سال، هرگز در این نقطه از منزلت نبوده است هم در چشم فرمانده کل قوا و هم در چشم مسئولان و هم در چشم خانواده‌های ارتشی، عنوان کرد: طی این چند روز چندین وزیر به دفتر کار من آمدند و در خصوص عملکرد ارتش در جریان سیل اخیر و رضایت مردم از این عملکرد صحبت کردند.

فرمانده کل ارتش همچنین با بیان اینکه تهدیدات ما تهدیداتی جدی است، گفت: اگرچه در ابتدای کار تهدیدات «زمینی» نخواهد بود، اما نیروی زمینی باید با به عنوان محور نیروها، آمادگی خود را همواره حفظ کند.

وی افزود: همه نیرو‌ها باید خودشان را به صورت شب‌حمله‌ای آماده کنند و بازی جنگ را دائما تمرین کنند و نیروی زمینی نیز باید همچنان توان رزمی خود را ارتقا دهد.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: در بحث تعالی معنوی و بصیرتی همه ارتش باید خود را مسئول بدانند و «عقیدتی سیاسی» محور و علمدار این کار است.

وی با بیان اینکه هرچه سطح بصیرت و معنویت بالاتر می‌رود در برون‌داد‌های عملیات‌ها تاثیر خودش را می‌گذارد، گفت: باید جلوی هرکاری که به بصیرت و معنویت لطمه می‌زند را بگیریم.

سرلشکر موسوی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم به وظایف خودمان در زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش عمل کنیم و انتظار ما از فرماندهان این است که همه کارکنان را عائله خودمان بدانند و از حال و روزشان آگاه باشند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به آن نقطه برسیم که از نظر عاطفی همه رده‌ها با یکدیگر احساس برادی و پیش‌مرگی کنند در عین حال که کوچکترین خدشه‌ای به سلسله مراتب وارد نشود.

انتهای پیام/

نظر شما