شناسهٔ خبر: 32601500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن ذوب‌آهن: بازی را بد شروع کردیم/ در ذوب‌آهن شکوفا شدم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی را بد شروع کردیم و در ابتدای بازی نیز غافلگیر شدیم، تیم سایپا بر روی دفاع متمرکز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم حدادی‌فر سه‌شنبه شب پس از شکست تیم‌ خود مقابل سایپا در خصوص روند بازی اظهار داشت: بازی را بد شروع کردیم و در ابتدای بازی نیز غافلگیر شدیم، تیم سایپا بر روی دفاع متمرکز شد، پس از دریافت گل اول برای گلزنی تلاش زیادی کردیم و در یک غفلت دیگر گل دوم را نیز دریافت کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: یک بازی حساس و‌ مهم دیگر را مقابل تیم عربستان در پیش داریم و امید دارم با پیروزی در این دیدار سال خوبی را داشته باشیم؛ ما نیمه فصل خوبی را شروع کردیم و تمام تلاش ما در بازی با عربستان به‌ ثمر خواهد رسید.

وی در خصوص آینده خود در فصل آینده و این‌که آیا به عنوان بازیکن به میادین باز خواهد گشت، افزود: هیچ چیز معلوم‌ نیست و امیدم به خدا است.

تیم ما خسته نبود

هادی محمدی دیگر بازیکن ذوب‌آهن در خصوص این دیدار تصریح کرد: تیم ما خسته نبود، اوایل بازی گل بدی را دریافت کردیم و در ادامه تلاشمان برای گلزنی ثمری نداشت، بازیکنان تیم ما امروز تمام تلاش خود را کردند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن ابراز داشت: ذوب‌آهن به دلیل ثابت بودن سعید آذری همیشه ذوب‌آهن بوده است، سیستم ذوب‌آهن به شکلی است که هر کس به این تیم اضافه شود سریع جای خود را پیدا می‌کند، نتایج نیم فصل اول خوب نبود اما با روی کار آمدن منصوریان وضعیت تیم بسیار خوب بود.

وی در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: ما از این بدتر را نیز در نیم فصل اول دیدیم.

محمدی در خصوص وضعیت قرارداد خود در سال آینده با باشگاه ذوب‌آهن گفت: من در ذوب‌آهن شکوفا شدم، باعث افتخارم است که در خدمت ذوب‌آهن باشم اما باید ببینم شرایط به چه شکل است.

انتهای پیام/63107/ح20/

نظر شما