شناسهٔ خبر: 32600374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور:

معلمان پرورش ‌دهنده نخبگان قرآنی تقدیر می‌شوند

سعادتی گفت: در آئین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از معلمان قرآنی‌ ای که پرورش‌ دهندگان نخبگان قرآنی بودند تقدیر به‌ عمل می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «سعید سعادتی» عصر امروز(۱۰ اردیبهشت) در حاشیه آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوده که با هدف استعدادیابی و توانمندسازی فعالان قرآنی برگزار می‌شود و این رقابت‌ها بهانه‌ای برای تحقق تحول فکری و معنوی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

 

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور افزود: بسیار مفتخریم که به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیر نخبگان قرآنی به‌ویژه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان هستیم و با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی در نسل‌های سوم چهارم و پنجم این انقلاب ارزشمند و آشنایی کامل آن‌ها با مفاهیم قرآنی، مبانی قرآنی و آموزه‌های قرآنی برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) هستیم.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات شاهد استقبال بیش از ۳۲ هزار متسابق قرآنی بودیم که به نسبت دوره گذشته با رشد ۱۰۴ درصدی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اختتامیه این رویداد قرآنی در روز معلم برگزار می‌شود از معلمان قرآنی‌ای که پرورش‌دهندگان نخبگان قرآنی بودند تقدیر به‌عمل می‌آید و مهمان ویژه این مراسم آیت‌الله مقتدایی خواهد بود.

 

سعادتی گفت: در این دوره از مسابقات توجه ویژه‌تری به گروه سنی زیر ۱۶ سال شد و رشته نقاشی قرآنی به بخش‌ها و رشته‌های این رویداد قرآنی افزوده شد.

نظر شما