شناسهٔ خبر: 32565002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

علاوه بر جریمه نقدی سرخابی‌ها

توبیخ علی دایی و جریمه تراکتورسازی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،​ آخرین احکام انضباطی لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد

صاحب‌خبر -
توبیخ مربیان پدیده و سایپا و جریمه باشگاه تراکتورسازیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آخرین احکام و جرایم لیگ برتر فوتبال را به این شرح اعلام کرد:
با توجه به پرتاب اشیا از سوی تماشاگران دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران و رفتار غیر ورزشی، هر کدام از تیم ها منفردا به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در جریان مسابقه مقابل پدیده مشهد در هفته ۲۲ به دروازه بان حریف و داور مسابقه فحاشی کردند و همچنین نارنجک به زمین پرت شد. باشگاه تراکتورسازی با توجه به همین موضوع به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
پاتریک دی وایلد، مربی تیم تراکتورسازی به دلیل اعتراض شدید به داور توبیخ کتبی شد.
داود فنایی، مربی تیم پدیده مشهد به دلیل اعتراض و توهین به داور به توبیخ کتبی محکوم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
محمدرضا ناصحی، بازیکن تیم پدیده مشهد به دلیل اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی پس از پایان بازی که منجر به دریافت کارت زرد شد به توبیخ کتبی و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علی دایی سرمربی سایپا هم در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، تخلفاتی از جمله بدرفتاری مقابل مقام رسمی بازی (داوری) داشت. وی به توبیخ کتبی محکوم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
ساموئل سارفو، بازیکن تیم سایپا تهران به دلیل بدرفتاری مقابل تیم حریف، به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیر ورزشی با توبیخ کتبی مواجه شد.

نظر شما