شناسهٔ خبر: 32561447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ذوب‌آهن - سایپا؛ جنگ همسایه‌های میانه جدولی

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر میزبان سایپا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبان سایپا است؛ این دیدار از ساعت 17 و در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

سبز‌پوشان که هفته‌های اخیر را با بهترین نتایج و عملکرد‌ها پشت سر می‌گذارند، در حالی فردا به مصاف حریف تهرانی خود می‌روند که در دیدار رفت به تساوی بدون گل دست پیدا کرده‌اند؛ شاگردان منصوریان برای کسب 3 امتیاز و رسیدن به رتبه ششم جدول رده‌بندی پا به میدان خواهند گذاشت.

ذوب‌آهن 9 هفته گذشته در لیگ برتر را بدون شکست پشت سر گذاشته و 19 امتیاز کسب کرده است، شاگردان منصوریان در آسیا هم باختی نداشته‌اند و صدر‌نشین گروه خود هستند و با روحیه مضاعف به مصاف سایپا می‌روند.

شاگردان علی دایی اما در 5 هفته گذشتی رنگ پیروزی را ندیده‌اند و در 2 بازی شکست را متحمل شده‌اند، سایپا که 2 هفته قبل برابر سپاهان شکست سنگینی خورد حالا باید در فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن آماده این روز‌های ایران و آسیا برود و حتما کار سختی برای کسب امتیاز خواهد داشت.

محرومان و مصدومان دو تیم

تیم ذوب‌آهن در این دیدار رحیم زهیوی، محمدرضا خلعتبری، محمد‌رضا عباسی و زبیر نیک‌نفس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، البته گفته می‌شود نیک‌نفس در صورت تایید کادر پزشکی می‌تواند در این دیدار به زمین برود.

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل میزبان تراکتورسازی تبریز بود و در پایان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد؛ شاگردان منصوریان با 7 پیروزی و 12 تساوی و 7 شکست و 33 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شاگردان علی دایی نیز در هفته گذشته برابر ماشین‌سازی تبریز قرار گرفتند و در پایان با نتیجه صفر بر صفر متوقف شدند؛ سایپا با 7 پیروزی، 11 تساوی و 8 شکست و 32 امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و سایپا در مجموع 35 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سبز‌پوشان در 10 مسابقه پیروز شده‌اند و 14 پیروزی سهم سایپا بوده است و 12 دیدار به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد ذوب‌آهن با نتیجه 6 بر 3 بوده است و در آن‌طرف سایپا با نتیجه 3 بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بوده است.

بهترین گلزنان دو تیم

ارسلان مطهری، محمد‌رضا حسینی و ماریون سیلوا هر کدام با 2 گل زده بهترین گلزنان تیم ذوب‌آهن هستند؛ در سایپا نیز رضا اسدی به همراه علی دشتی هر کدام با 4 گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند.

انتهای پیام/63090/ص10/

نظر شما