شناسهٔ خبر: 32508114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حدادی‌فر: اگر نیم‌فصل اول بهتر نتیجه می‌گرفتیم، در کورس قهرمانی بودیم

بازیکن فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و به مرحله حذفی آسیا صعود کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قاسم حدادی‌فر بعد از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود، فقط 3 روز وقت داشتیم ریکاوری کنیم و شرایط سختی برای ما بود؛ با تغییرات ایجاد شده و اضافه شدن بازیکنان تازه‌نفس بازی قابل قبولی ارائه کردیم.

بازیکن ذوب‌آهن با بیان این‌که این 3 امتیاز به ما کمک بزرگی کرد، گفت: هدف‌گذاری ما این است تا ششم جدول بالا بیاییم، شرایط خوب است، همه مجموعه زحمت می‌کشند، وقت استراحت نداریم و همیشه در هتل هستیم، امیدوارم شرمنده هواداران و افرادی که در کارخانه زحمت می‌کشند نشویم.

وی در ادامه بیان داشت: یک نیم‌فصل را کامل از دست دادیم، شاید از بهتر نتیجه می‌گرفتیم شاید در کورس قهرمانی بودیم؛ نیم‌فصل اول فاجعه بود اما توانستیم خودمان را تغییر دهیم؛ امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و به مرحله حذفی آسیا صعود کنیم.

حدادی‌فر در خصوص صحنه‌ای در حین بازی گفت: حاج‌صفی دوست من است، جلوی توپ ایستادم تا بازیکنان سازمان بگیرند و احسان به شوخی توپ را به من زد.

بازیکن ذوب‌آهن در پایان گفت: با داور کنار دروازه صحبت کردم، قبل از پنالتی بازیکن تراکتورسازی خطا کرد و داور کنار دروازه هم می‌گفت اما داور پنالتی را اعلام کرد؛ زرگر از بهترین داور‌ها است و انتظار داشتیم پنالتی را برگرداند اما دست رشید مظاهری درد نکند که بازی را برگرداند.

فکر می‌کنم پنالتی درست نبود

میلاد فخر‌الدینی بعد از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، خیلی فاصله بین بازی ما نزدیک بود و به ریکاوری لازم نرسیده بودیم.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: توانستیم بازی را ببریم و شرایطمان در جدول بهتر شود و ذوب‌‌آهن واقعی را نشان دهیم.

وی در خصوص پنالتی تراکتورسازی هم گفت: قبل از پنالتی تراکتورسازی روی من خطا شد و بازیکن روی من سوار شد، بعد از آن تکل زدم اما فکر نمی‌کنم پنالتی بود زیرا انصاری خودش را به من زد؛ کمک‌داور کنار دروازه به داور گفت که خطا بود اما داور پنالتی را برنگرداند.

تراکتورسازی پر‌مهره و پر‌قدرت است

محمد‌رضا حسینی بعد از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم، همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود و تراکتور تیم پر‌مهره و خیلی پر‌قدرت بود.

بازیکن ذوب‌آهن ادامه داد: در 20 دقیقه اول ما را تحت فشار قرار داد و آن دقایق برای ما نفس‌گیر بود اما رفته رفته به بازی مسلط شدیم و تا پایان بازی تیم برتر میدان بودیم؛ خوشحالم با یک بازی خوب و قدرتمندانه تراکتورسازی را شکست دادیم.

وی در پایان گفت: به دلیل فشار بازی‌ها بر اساس برنامه منصوریان به برخی بازیکنان استراحت می‌خورد، این هفته من استراحت بودم و وقتی به زمین آمدم به تیم کمک کردم.

جایگاه ذوب‌آهن ششم نیست

ارسلان مطهری هم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: توانستیم 3 امتیاز را بگیرم، بازی سختی برابر تراکتورسازی با این همه مهره و هزینه داشتیم بازیکنان آماده‌ای داریم که می‌توانند بازی را برای ما در بیاورند، 3 امتیاز را گرفتیم که کمک بزرگی به ما کرد.

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص پنالتی تراکتورسازی و اشاره به رشید مظاهری برای گرفتن پنالتی گفت: پشت به توپ بودم اما فکر نمی‌کنم پنالتی بوده باشد؛ وقتی پشت بازیکن می‌ایستم می‌دانم کجا ضربه می‌زند، بعضی مواقع اشتباه در می‌آید اما این‌بار درست بود.

وی با بیان این‌که در آسیا بهتر بوده‌ام، تصریح کرد: فشردگی لیگ برتر زیاد است و بازیکنان جنگنده هستند، آسیا نظم و برنامه خاصی دارد و نیاز نیست خیلی بدویم تا نتیجه بگیریم.

مطهری در پایان بیان داشت: ما برای خودمان می‌جنگیم تا جایگاه‌مان را به دست بیاوریم، در نیم‌فصل اول بدشانس بودیم اما این 2 بازی را بردیم، ششم جایگاه ذوب‌‌آهن نیست اما توانستیم نتایج را جبران کنیم.

دل هواداران شاد شد

مهران درخشان‌مهر هم در پایان بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود، هواداران به کمک ما آمدند و با برد دل هواداران را شاد کردیم.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: منصوریان به جوانان اعتماد کرد و فرصت داد تا بازی کنند، الان هافبک بازی می‌کنم که از منصوریان بابت این تغییر ممنون هستیم، این قابلیت را دارم و مربی هم اعتماد کرده است.

وی در پایان گفت: آرزوی هر بازیکنی گل زدن برای تیمش است تا همه را خوشحال کند، سرعتم را زیاد کردم تا به توپ برسم؛ 24 بازیکن آماده هستیم و بر اساس برنامه منصوریان بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/63090/

نظر شما