شناسهٔ خبر: 32504908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونق تولید در گرو تلاش و روحیه جهادی

خطیب موقت جمعه ایلام امروز در خطبه‌های نماز جمعه تحقق شعار امسال به نام رونق تولید را یکی از مهمترین راهکارهای شکست توطئه‌های اقتصادی دشمنان نظام دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام مرادبیگی رونق تولید در حوزه‌های مختلف را در گرو تدبیر دولتمردان و حفظ روحیه جهادی آنان دانست و افزود: حذف اقتصاد تک محصولی و کاهش وابستگی به فروش نفت در تامین بودجه کشوری می‌تواند راه برون رفت از تنگناهای اقتصادی باشد.
خطیب موقت جمعه ایلام در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت عالم ربانی علامه مطهری و روز معلم گفت: آثار این معلم بزرگ در تبیین اهداف انقلاب نقش بسزایی داشته است.
حجت الاسلام مرادبیگی همچنین به رسالت بزرگ فرهنگیان در تربیت نسل آینده کشور اشاره کرد گفت: حل مشکلات معیشتی این قشر تاثیر گذار باید در اولویت امور مسئولان قرار گیرد.
محکومیت اقدام رژیم آل‌سعود در شهادت جمعی از طلاب علوم دینی این کشور، حمایت از سپاه پاسداران به عنوان یکی از مقتدرترین نیروهای نظامی منطقه و جهان ،توطئه های دشمنان نظام در حوزه تحریم های اقتصادی و تاکید بر نظارت مسئولان در کنترل قیمت ها از جمله مهمترین مباحث مطرح شده در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام بود.

<div id="video-display-embed-code_3435620"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2411121/3435620?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما