شناسهٔ خبر: 32449053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استعفای ۱ نفر برای انتخابات مجلس در خراسان شمالی

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی با اشاره به اتمام زمان استعفای مدیران وزارت کشور برای انتخابات مجلس گفت: در خراسان شمالی فقط یک نفر از مسئولیت خود استعفا داده است.

صاحب‌خبر -

مهردخت قوپرانلو در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اقدامات انجام‌شده و استعفا افراد برای حضور احتمالی در انتخابات مجلس اظهار کرد:  استعفاهایی که بنا بوده تا ۳۱ فروردین ارائه شود صرفاً مربوط به مدیران وزارت کشور می‌شود و شامل مدیران دستگاه‌های اجرایی نمی‌شود.

وی به تشریح مسئولیت‌های لازم جهت استعفای انتخاباتی اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران وزارت کشور و دستگاه‌های وابسته شامل استانداری، فرمانداری، بخشداری و شهرداری‌ها می‌شود و سایرین مشمول قوانین دیگر انتخابات می‌شوند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان شمالی از عدم ارائه تقویم زمان‌بندی انتخابات خبر داد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی بر اساس تقویم زمانبندی انتخابات، زمان استعفایشان مشخص می‌شود که این تقویم هنوز ارائه نشده است لذا هیچ مدیر دستگاه اجرایی اکنون برای شرکت در انتخابات تاکنون ملزم به استعفا نیست.

قوپرانلو در پایان گفت: از میان مجموعه وزارت کشور نیز در خراسان شمالی فقط مشاور استاندار استعفا داده  و از بین فرمانداران هیچ‌گونه استعفایی نداشته‌ایم لذا در جمع‌بندی همین یک نفر برای انتخابات استعفا داده است.

به گزارش فارس اسماعیل مکرمی که پیش از مسئولیت مشاور استاندار را بر عهده داشت از سمت خود استعفا داده است.

گفتنی است بنا بر اعلام وزارت کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما