شناسهٔ خبر: 32427882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش سنگین برف در محور خلخال به اسالم مسافران عبوری را غافلگیر کرد

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: بارش سنگین برف در این موقع از سال در محور خلخال به اسالم موجب غافلگیری مسافران در این محور شد.

صاحب‌خبر -

محمد قربانی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بارش سنگین برف در محور خلخال به اسالم مسافران عبوری را غافلگیر کرد.

وی با اشاره به این موضوع که هم اکنون نزدیک به ۵۰ سانتی‌متر برف درگردنه الماس بر زمین نشسته و بارش برف همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خلخال از آماده‌باش نیرو‌های راهداری شهرستان خلخال در تمامی محور‌های مواصلاتی به مرکز استان اردبیل و گیلان خبرداد و گفت: از شب گذشته برفروبی در محور‌های مواصلاتی آغاز شده و علیرغم نمک‌پاشی و تیغه‌زنی متعدد این مسیر باز بارش سنگین موجب اختلال در محور شده است.

قربانی بیان کرد: استفاده از تجهیزات زمستانی در این محور الزامی و تنها رانندگانی در این مسیر گرفتار شدند که زنجیر چرخ نداشتند.

وی تصریح کرد: بیش از ده‌ها خودرو امروز به همت راهداران که در کنار جاده متوقف شده بودند از سرمای برف نجات یافتند.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: در تمامی حوزه با توجه به بارش سنگین برف اکیپ‌های راهداری مستقر و به غیر ازمحور پونل هیچ راهی در شهرستان خلخال مسدود نیست.

به گزارش خبرگزای فارس از اردبیل، از صبح امروز نیز بارش برف در سطح شهر خلخال چهره کاملا زمستانی و سرد به شهر خلخال بخشید و به گفته شهروندان تمامی درختان شکوفه‌زده در سطح شهر خلخال دچار خسارت شده و سرما و بارش برف در کنار بخشش چهره زیبای زمستانی در این موقع از فصل بهار موجب خسارات به باغات و کشاورزی در روستا‌ها شده است.

انتهای پیام/3463/531/م

نظر شما