شناسهٔ خبر: 32422064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش ۱۵ سانتی برف خسارت سنگین به باغداران خورگام زد

فرماندار شهرستان رودبار از بارش ۱۰ الی ۵۰ سانتی‌متر برف در ارتفاعات خورگام رودبار و خسارت شدید باغداران در این بخش خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدصالح ضیایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به وضعیت جوی این شهر اظهار کرد: طی سامانه سرد بارشی که چند روزی شرایط جوی استان را تحت تأثیر خود قرار داده، سبب سفیدپوش شدن طبیعت بهاری بخش خورگام شهرستان رودبار شد.

وی با بیان اینکه در محورهای بخش خورگام رودبار با زنجیر چرخ قابل تردد است، افزود: عوامل راهداری شهرستان در حال برف‌روبی محورها هستند و خوشبختانه فعلاً محورهای فرعی و اصلی باز و تردد در برخی مسیرها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به نگرانی‌های مردم به‌ویژه باغداران منطقه از برف و سرمای شدید در اردیبهشت‌ماه بیان کرد: با ادامه روند بارش‌ها و همچنین استمرار سرما کلیه باغات و درختان گردو و سایر میوه‌جات دچار سرمازدگی می‌شوند و خسارت سنگینی به بخش وارد می‌شود.

ضیایی با بیان اینکه مهم‌ترین منبع درامد اهالی خورگام دامداری، باغداری و کشاورزی است، از مسؤولین ذی‌ربط خواست تا در رسیدگی و جبران بخشی از خسارت‌های وارده باغداران اهتمام ویژه ورزند.

انتهای پیام/3389

برچسب‌ها:

نظر شما