شناسهٔ خبر: 32420013 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به سرلشکر سلامی

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی انتصاب سرلشکرحسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (زید توفیقه)

سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) همزمان با نیمه شعبان و سالروز تاسیس سپاه ، برگ زرین دیگری بر افتخارات دوران خدمت در سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

یقیناً این انتصاب شایسته، حاکی از اعتماد معظم له به جنابعالی است که از پیشینه ای درخشان و تجارب ارزنده برخوردار و از زینت بلاغت و خلاقیت بهره مند بوده و قریب چهار دهه نقش‌آفرینی در سنگرهای خطیر و راهبردی این نهاد مقدس را در کارنامه خود به ثبت رسانده اید.

انجام مطلوب این مسئولیت خطیر، تنها با تکیه بر الطاف الهی و توجه ویژه بر پیاده‌سازی انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در عرصه تقویت گوهر درونی سپاه یعنی تقوا، بصیرت و معنویت با نقش آفرینی جنابعالی و به‌کارگیری نیروی انسانی مومن، کارآمد، اندیشه ورز و آینده نگر و  ارتقاء روز افزون سطح آمادگی ها و توانمندسازی و تعالی معنوی و بصیرتی فرماندهان و آحاد کارکنان سپاه پاسداران با اقدام و عمل جهادی و انقلابی میسور خواهد بود.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه برای تعمیق همکاری ها و هم افزایی ها، توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای همه جانبه کشور در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و عمل به تدابیر و منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/02

نظر شما