شناسهٔ خبر: 32410197 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهره‌های سیاسی و نظامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفتند

چهره‌های سیاسی و نظامی انتصاب فرمانده جدید کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

چهره‌های سیاسی و نظامی انتصاب سردار سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفتندبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با دریافت حکمی از آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به سمت فرماندهی کل سپاه منصوب شد. به همین مناسبت، چهره‌های سیاسی و نظامی پیام‌های تبریکی صادر کردند.

متن این پیام های به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام پورمحمدی انتصاب سردار سلامی را به وی تبریک گفت

 حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

انتصاب شایسته شما را توسط فرماندهی معظم کل قوا "دام عزه" تبریک وتهنیت عرض می‌نمائیم.

پاسداری از انقلاب اسلامی در غوغای دنیا طلبان، مستکبران، ایادی کفر ونفاق رسالتی عظیم وتاریخ ساز است.

خداوند متعال را شاکریم که ملت وکشور ما را از این سرمایه عظیم برخوردار وجبهه حق، عدالت، ظلم‌ستیزی و ضد استکباری را مستظهر به جندالله وپاسداران جان برکف وآگاه انقلاب اسلامی نموده است.

جامعه روحانیت مبارز ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب آماده هرگونه همکاری با جنابعالی وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وظایف خطیر خود می‌باشد.

توفیقات بیشتر شما وهمه پاسداران عزیز را در خدمت به اسلام، امت اسلامی ودفاع از مظلومین وملت شریف ایران خواستاریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتصاب «سرلشکر حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

 متن این پیام به شرح زیر است:

«سردار سرلشگر پاسدار برادر ارجمند جناب آقای سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

در سالروز میلاد پر برکت منجی عالم بشریت امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف اعتماد فرماندهی معظم کل قوا و نایب امام، امام خامنه‌ای در سپردن مسئولیت خطیر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حضرتعالی، رویدادی مبارک است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت از خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمائیم که با امداد‌های ربانی، شما را در همه موارد یاری دهد و بتوانید همچون سال‌های گذشته تحت زعامت، ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی سپاه پاسداران، این جندالله غالب را به عنوان لشگری پرتوان، پیروز و سربلند برای حاکمیت عدل و قسط جهانی و منهدم کننده ظلم و جور مستکبرین و خار چشم دشمنان خداد و آرامش بخش و امید محرومین و مظلومین ملت‌های اسلامی، هدایت و فرماندهی نمایید.

حزب موتلفه اسلامی با افتخار همواره یار و یاور و حامی و پشتیبان سپاه پاسداران و سرداران بزرگ اسلام همچون حضرتعالی و همکارانتان بوده و خواهد بود.

با دعای خیر

اسدالله بادامچیان

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) در پیامی انتصاب سردار سرلشکر «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده ولادت حضرت مهدی و اعطای درجه سرلشکری از سوی مقام معظم فرمانده کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

حضور جنابعالی در سپاه که برخوردار از ایمان، خردمندی، اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی هستید، نویدبخش دوره‌ای پر افتخار در حیات طیبه سپاه و پیاده‌سازی گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، اقتدار دفاعی، فرهنگی و قدرت بازدارندگی ایران را افزایش و زمینه‌ساز ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی را فراهم خواهد کرد.

پیام تبریک وزیر اطلاعات به فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

متن پیام حجت الاسلام علوی به این شرح است:

سردار فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برادر ارجمند سرلشکر پاسدار سلامی

سلام علیکم

ضمن گرامی داشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این وسیله ارتقاء درجه و انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت فرماندهی کل سپاه، در روز پر فیض و برکت نیمه شعبان از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و موفقیت مستدام تان را در اجرای اوامر خردمندانه‌ی رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی، به منظور تقویت گوهر درون سپاه و ارتقای امنیت ملی در گام دوم انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران، از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سید محمود علوی

پیام‌های تبریک جداگانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خطاب به سرلشکر سلامی و سرلشکر جعفری

 
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی  خطاب به سردار سرلشکر سلامی، انتصابش به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی

سلام‌علیکم

هم‌زمان با چهلمین سالروز تشکیل دست اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرزند برومند معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمت‌الله علیه)، انتصاب شایسته حضرت‌عالی از سوی فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به فرماندهی این نهاد تاثیرگذار و دریافت درجه عالی سرلشکری، موجب امتنان و امیدواری است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز‌ها برنده‌ترین خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است و حضور شما در این فرصت خدمتگزاری جهادی، نشان از شایستگی و توانایی ستودنی جناب‌عالی دارد، توانی که به فضل الهی در هم‌افزایی با تجربه و خلاقیت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این برهه حساس؛ همچنان در جایگاه یکی از بالنده‌ترین ارگان‌های انقلابی و پیشتاز ثابت‌قدم گام‌برداری در مسیر خوش‌عاقبت گام دوم انقلاب اسلامی، قرار خواهد داد.

بی‌تردید مردم انقلابی ایران؛ چون همیشه در کنار سپاه و پشتیبان اقدامات انقلابی این نهاد مردمی در عرصه امنیت، جهاد و توسعه و سازندگی و دعاگوی سربازان مخلص ولایت در این عرصه خطیر خواهند بود.

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی

 

همچنین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پیام دیگری  خطاب به سردار سرلشکر جعفری، انتصابش به عنوان فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

سلام‌علیکم

زحمات و خدمات جهادی و بی‌شایبه حضرت عالی در بیش از یازده سال فرماندهی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منجر به درخشش این نهاد انقلابی در همه عرصه‌های خدمتگزاری شد و سپاسگزاری از حسن عمل و دل‌دادگی شما به مردم و انقلاب اسلامی بر عهده ما به‌عنوان نمایندگان مردم شریف و قدرشناس انقلابی است.

اکنون که پس از سال‌ها تلاش مومنانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به خدمت در عرصه‌های دیگری مفتخر شده‌اید؛ از خداوند منان برایتان توفیق روزافزون در مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه را خواستاریم.

بی‌تردید توان و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در پیشبرد اهداف غایی این قرارگاه تاثیرگذار در میدان حساس جبهه جنگ نرم موثر خواهد بود و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جوانان و عالمان دینی و نخبگان فرهنگی و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این سنگر جدید نیز سربلند خواهید بود. ان‌شاءالله.

جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی

 

پیام‌های تبریک جداگانه داودی به سردار سلامی و سردار جعفری

پرویز داودی، رییس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به سردار سرلشکر حسین سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

سلام علیکم.

احتراماً حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که بیانگر توانمندی و مراتب والای تعهد اخلاص جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون آن برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی خواهانم.

هم چنین پرویز داوودی در پیام دیگری  به سردار سرلشکر جعفری، انتصابش به عنوان فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

بردار گرامی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

سلام علیکم

احتراماً حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب جنابعالی به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را که بیانگر توانمندی و مراتب بالای تعهد و اخلاص جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون آن برادر ارجمند را تحت عنایات حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و در سایه رهبری مقام معظم رهبری مد ظله العالی خواهانم.

پرویز داودی
عضو مجمع و رئیس دفتر

فرمانده نیروی دریایی سپاه انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
در پی انتصاب سرلشکر حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات
امروزه نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و صدور ارزش‌ها و مولفه‌های آن در جامه عمل پوشاندن به آرمان‌های بلند حضرت امام (رحمه الله علیه) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی تحت زعامت، ولی خدا بر کسی پوشیده نیست.

اگر می‌بینیم که نام «سپاه پاسداران» در سالروز ولادت امام سوم شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و «روز پاسدار» در لیست گروه‌های تروریستی امریکای جنایتکار قرار می‌گیرد، این نشانه بزرگی است از اینکه سپاه پاسداران به تکلیف خود و عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته است، وفادار بوده و با توکل بر خداوند و تأسی جستن به سیره عملی ائمه اطهار (علیهم السلام) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه همواره موفق عمل نموده است؛ چرا که همیشه تاکتیک دشمن استکباری حمله به کانون قدرت و مظهر ایستادگی و ظلم ستیزی بوده است.

ترفیع درجه جنابعالی و انتصاب به عنوان «فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در سالروز ولادت منجی عالم بشریت و در آستانه سالروز تشکیل سپاه و همزمان با چهل سالگی سپاه پاسداران و در گام دوم انقلاب، همه و همه بیانگر رسالت سنگین این نهاد مقدس برخواسته از متن مردم و رشد یافته با تعالیم علوی و حسینی در فراهم سازی ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) می‌باشد. انشاءالله

اینجانب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در این ماه بزرگ انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده و آمادگی خود و همه رزمندگان نیروی دریایی سپاه را برای اجرای ماموریت‌های محوله و انجام رسالت پاسداری اعلام می‌دارم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به سرلشکر سلامی

حجّت‌الاسلام حاج علی اکبری طی پیامی انتصاب سردار سرلشکر سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمّدجواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی نهاد سرافراز و سربلند سپاه انقلاب اسلامی تبریک گفت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین در پیامی جداگانه مراتب سپاس و امتنان خود و ائمه محترم جمعه سراسر کشور را به پاس چهل سال جهاد و رزم و تلاش نظامی و فرهنگی و عمرانی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در نهاد مقدس سپاه ابراز نمود.

پیام تبریک قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سرلشکر سلامی

 متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرافرازسپاه اسلام، سرلشکر پاسدار دکتر حسین سلامی «دامت تأییداته»

فرمانده دلاور کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیّت و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت خجسته عید سالروز میلاد مسعود منجی عالم بشریت، حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، اعطای درجه سرلشکری و انتصاب مایه مباهات حضرت‌عالی از سوی مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که مؤید تعهد، شایستگی و تجارب گرانسنگ مدیریتی آن سردار بصیر و شجاع می‌باشد تبریک عرض نموده مزید توفیقات توأم با عزّت روزافزون‌تان را از ذات اقدس احدیت جلّ و علا مسألت می‌نمایم. وفقکم‌الله لمرضاته

تبریک عارف به فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 متن این پیام به شرح زیر است:

برادر بزرگوارم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" را صمیمانه تبریک می‌گویم.

جنابعالی که از یادگاران دوران پرافتخار جهاد و شهادت هستید و دوران طولانی در سپاه پاسداران مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده داشتید به شایستگی مورد عنایت فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته اید و این مسئولیت خطیر را بر عهده شما قرار دادند.

امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از ظرفیت نیرو‌های خدوم پاسدار و همراهی دیگر ارکان نظام اسلامی در انجام وظایف محوله بخصوص در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان موفق و پیروز باشید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی ارزشی و برگرفته از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران است امروز بیش از هر زمان دیگر باید با همراهی با دیگر نهاد‌های نظام بویژه دولت در توسعه و آبادانی کشور سهیم باشد و مطمئنا جنابعالی با استفاده از تجربیات ارزشمندتان در کمک به دولت محترم برای رسیدن به اهداف اسناد بالادستی تمام تلاش و مساعی خود را به کار خواهید بست.

از خداوند متعال موفقیت و سربلندی جنابعالی را در انجام این مسئولیت مهم و خطیر مسالت می‌نمایم.

محمدرضا عارف

سرلشکر صفوی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی کل سپاه در روز پانزده شعبان المعظم و ولادت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اعطای درجه سرلشکری از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

فرماندهی جنابعالی در سپاه که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقواو اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران می‌باشید، نویدبخش دوره‌ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.

برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه‌ای و بین المللی و همچنین قدرت ابتکار عمل، پیش بینی و پیش دستی عالمانه نسبت به رخداد‌های آینده، جنابعالی را فرمانده‌ای در طراز انقلاب کبیر اسلامی قرار داده است.

ان شاءالله در دوران فرماندهی جنابعالی شاهد تقویت، رشد و تکامل همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون از جمله اقتدار دفاعی و فرهنگی، قدرت بازدارندگی مؤثر، اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی و کمک به سازندگی کشور و رویاروئی با حوادث غیر مترقبه خواهیم بود.

اینجانب با قدرشناسی از مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی آن همرزم مؤمن، شجاع و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
 
شمخانی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
متن پیام دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی به شرح ذیل است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش و تجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را پرشتاب‌تر کند.

امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت، ولی عصر (عج) این انتصاب شایسته منشاء برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.
ظریف انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با انتشار پیامی، این انتصاب را به سرلشکر سلامی تبریک گفت.

در متن پیام ظریف آمده است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام و تحیت

انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

محمد جواد ظریف
 
وزیر امور خارجه
صالحی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی را در مقام فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

برادر گرامی، سردار سرلشکر حسین سلامی

بدین وسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

حضور شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌باشد.

در پایان دوام سلامتی و بهروزی جنابعالی و همکاران گرامی را در سایه توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه احدیّت مسئلت می‌کنم.

علی اکبر صالحی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
رئیس دفتر رئیس جمهوری  انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
متن پیام تبریک واعظی به سردار سلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را بعنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال، موفقیت شما در این مسئولیت خطیر را مسئلت دارم.

برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجانب امیدوارم همکاری‌های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، با انتصاب جنابعالی بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهوری
ولایتی انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل طی پیامی به سردار سرلشگر پاسدار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

با سلام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت می‌نمایم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی را داشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

علی اکبر ولایتی
۲ اردیبهشت ماه ۹۸
وزیر دفاع انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
امیر سرتیپ ستاد «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت انتصاب سردار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّ اللهَ یُحِبُّ الَّذیِنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِهِ صَفّاً کَأنَّهُم بُنیَانٌ مَرصوُص
خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او جهاد می‌کنند «و از ثابت‌قدمی» گوئی بنائی پولادین و استوارند.
(صف، آیه ۴)

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

ارتقاء درجه و انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و سالروز تشکیل نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف اندیشانه و روحیه انقلابی و دشمن ستیزانه جنابعالی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

توفیقات روز افزون آن برادر ارجمندم را در سایه الطاف و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا از درگاه قادر متعال خواستارم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
معاون اول رئیس جمهور انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور با ارسال پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
 
متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری که نشان‌دهنده شایستگی‌ها و تجارب ارزشمند شما در دوران مسئولیت‌های مختلف در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، صمیمانه تبریک می‌گویم.

با توجه به نقش تاثیرگذار و توانمندی‌های فراوان نیرو‌های مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند توسعه کشور (که یکی از جلوه‌های زیبای آن حضور سپاه و ارتش در جریان سیلاب‌های اخیر کشور بود)، دولت آمادگی کامل دارد، ضمن حمایت از نیرو‌های مسلح از این توانمندی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور استفاده نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما در این مسئولیت مهم و خطیر را مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس‌جمهور
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی (زید عزه)
سلام علیکم
انتصاب مبارک جنابعالی به "فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و توانمندی‌های مشهود آن برادر مجاهد و انقلابی است، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

مبرهن است تجارب گران سنگ و نقش آفرینی‌های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعین حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان ارجمند سازمان انقلابی، جهادی و مردمی سپاه، خواهد بود.
دوام توفیق و عزت جنابعالی در این سنگر حساس و مهم، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا
 
وزیر کشور انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی انتصاب سردار سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: افتخار انتصاب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری را که نشان از شایستگی درپاسداری صادقانه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از خداوند منان، توجهات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را در موفقیت و عزت برای شما خواستارم. همچنین ضمن قدردانی از مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در دیگر عرصه‌های بالنده انقلاب اسلامی دارم.
 
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید و استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی پیامی با قدردانی از خدمات طولانی سرلشکر جعفری فرمانده کل سابق سپاه پاسداران انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب را اولین پاسخ کوبندهٔ فرمانده کل قوا به دولت تمامیت‌خواه ترامپ علیه سپاه دانست.

در پیام زارعی تاکید شده است: «سرلشکر سلامی به گواهی قاطبهٔ نخبگان و مردم ایران، استراتژیستی شجاع و تحلیل گری بین‌المللی و ضدآمریکایی است.

این هم اولین پاسخ کوبندهٔ فرمانده کل قوا به دولت تمامیت‌خواه ترامپ علیه سپاه.»
رئیس مرکز راهبردی سپاه انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ دریادار پاسدار دکتر علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت "فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که بیانگر قابلیت‌ها و توانمندی ها‌ی متکثر آن برادر خردمند، انقلابی و ولایتمدار است، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و تجربه اندوزی‌های ارزنده و مشهود ناشی از نقش آفرینی‌های دیرین راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نیز عیار ممتاز در منظومه "ایمان، معرفت، شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضیات ماموریتی فراروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"؛ پشتوانه مستحکمی برای تحقق انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی به شمار می‌رود.

موفقیت و سربلندی روزافزون آن سردار خوشنام و بصیر در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناه فداه) و اطاعت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دریادار پاسدار علی اکبر احمدیان
 
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی پیامی انتصاب سرلشکر حسین سلامی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که توسط فرمانده معظم کل قوا صورت پذیرفت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد؛

بسمه تعالی

برادر ارجمند سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام‌علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به سمت فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مبیّن مراتب درایت، تعهّد و همچنین مهر تأییدی بر تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مخلصانه شما می‌باشد را از سوی خود و آحاد بسیجیان تبریک عرض می‌نمایم.

جنابعالی از برادران ولایی، انقلابی، استکبارستیز و درعین‌حال فردی دانشمند و دارای نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان می‌باشید و ان‌شاءالله در دوران مسئولیت شما شاهد ارتقاء توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و همچنین اعتلای بسیج به معنای واقعی بر اساس طرح جامع بسیج، ابلاغی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

دوام توفیقات شما را در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج ا... تعالی فرجه الشریف) از محضر حق‌تعالی مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین
 
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
باسمه تعالی

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار جناب آقای حسین سلامی

سلام علیکم

اعتماد گرانقدر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حسن انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از شایستگی‌ها و تجارب موفق و ارزنده توأم با ولایتمداری حضرتعالی در عرصه‌های مختلف نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه دارد.

اینجانب ضمن عرض تبریک، توفیق آن برادر بزرگوار را در این منصب خطیر و راهبردی، تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الأعظم (عج)، منویات و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی کل قوا را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت
 
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه انتصاب سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام تبریک سردار پاکپور خطاب به سرلشکر سلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

در سالروز میلاد فرخنده قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) ترفیع به درجه سرلشکری و نیز انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) که نشانگر حسن اعتماد معظم له و نیز تعهد، شایستگی، توانمندی و تجربیات ارزشمند آن برادر بزرگوار طی سال‌های متمادی ایفاء تکلیف در مسئولیت‌های کلان و خطیر فرماندهی و مدیریتی این نهاد انقلابی است را به جنابعالی و تمامی پاسداران عزیز و سرافراز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده سلامتی و توفیق روز افزون شما را در تداوم مسیر رشد و تعالی نهاد مقدس سپاه و تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عج) و زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
پیام تبریک دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به فرمانده جدید سپاه پاسداران

محسن رضایی در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
حسن اعتماد مقام معظم فرماندهی کل قوا در انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی تردید روحیه جهادی، دانش علمی، اندیشه راهبردی، توانمندی‌ها و شایستگی جنابعالی و نیز سوابق طولانی در مسؤولیت‌های گوناگون سپاه، آینده‌ای درخشان برای این نهاد انقلابی را نوید می‌دهد.

از درگاه حضرت حق، دوام توفیقات جنابعالی را در انجام این مأموریت خطیر و تاریخی طلب می‌کنم.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

این خبر در حال تکمیل است..
 

نظر شما