شناسهٔ خبر: 32405082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صید طلا توسط گنج‌زاده در رباط/ آسیابری نقره‌ای شد

کاراته کا سنگین وزن تیم ملی کشورمان مدال طلای لیگ برترجهانی مراکش را بر گردن آویخت و مدال نقره وزن منهای 75 کیلوگرم به نماینده ایران رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، کاراته ایران دو نماینده در فینال سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان مراکش داشت؛ علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم.

گنج زاده در فینال به مصاف آلپ ارسالان یامان اوغلو از ترکیه رفت و 2 بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای سال 2019 خود را بدست آورد.

گنج زاده تا پیش از راهیابی به فینال در دیدار اول خود حریفی از روسیه را 6 بر یک شکست داد. سپس نماینده مصر را 2 بر یک از پیش رو برداشت. در ادامه مقابل کاراته کا هلندی یک بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی مقابل صالح اباذری 3 بر یک به برتری رسید و فینالیست شد.

در فینال وزن منهای 75 کیلوگرم هم علی اصغر آسیابری مقابل استانیسلاو هورنه اوکراینی در یک دیدار پر افت و خیز 9 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

او تا ابتدا نماینده روسیه با نتیجه 5 بر 3 از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد رافائل آقایف آذربایجانی دارنده 5 عنوان قهرمانی جهان را شکست دهد. در ادامه حریفی از کرواسی را 6 بر صفر شکست داد.

او در مبارزه چهارم خود حریف اردنی را 8 بر 2 مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد بر کاراته کایی از فرانسه با نتیجه 11 بر 3 پیروز شود و به دیدار فینال راه یابد.

پیش از این هم طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم و صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم 3 مدال برنز برای تیم ایران در این پیکارها کسب کرده بودند.

انتهای پیام/ک

نظر شما