شناسهٔ خبر: 32403960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور بریمانلو در نیمه نهایی جودو قهرمانی آسیا/حذف فتحی پور

در مسابقات جودو قهرمانی آسیا امارات، بریمانلو راهی نیمه‌نهایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ در  مسابقات جودو قهرمانی آسیا امارات، نتایج زیر توسط نمایندگان کشورمان کسب شد.

محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی کشورمان که با سه پیروزی به مرحله نیمه نهایی رسیده بود در این مرحله برابر «تسوگباتار» از مغولستان نفر ۱۱ رنکنیگ جهانی و دارنده مدال نقره گرنداسلم پاریس در سال ۲۰۱۹ نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت و در جدال برای کسب مدال برنز هم نتیجه را به «دانیل اسکورتوف» جودوکار مولداویایی اصل امارات باخت و در جای پنجم ایستاد.

وی کار خود را با برتری مقابل «رشاد آریان» از افغانستان آغاز کرد. وی این مبارزه را در ۷۱ ثانیه و با ضربه فنی به سود خاتمه داد و «امانوف» از قرقیزستان را نیز ضربه فنی کرد. وی در سومین مبارزه نیز «ماخمدبکیف» از تاجیکستان را نیز بعد از ۷ دقیقه مبارزه شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مهدی فتحی پور در وزن ۸۱- کیلوگرم دور نخست در ۴۴ ثانیه «شاریپوف» از بحرین را ضربه فنی کرد و سپس برابر «دیدار خمزا» از قزاقستان را رنکینگ ۱۶ جهان و طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ علی رغم ارائه مبارزه پایاپای در وقت طلایی اسیر تجربه رقیب شد و بازنده و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۶۳- کیلوگرم نرگس اسدزاده بعد از یک دور استراحت با ضربه فنی برابر «کوگلان» از استرالیا باخت و حذف شد. در وزن ۷۰- کیلوگرم که ۱۳ جودوکار به رقابت خواهند پرداخت مریم بربط دور نخست با «تاناکا» از ژاپن مبارزه می‌کند.

برنامه روز پایانی

فردا دوشنبه دوم اردیبهشت ماه و در روز پایانی رقابتهای بخش انفرادی مبارزات اوزان ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم زنان، ۹۰-، ۱۰۰- و ۱۰۰+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد. در وزن ۷۸+ کیلوگرم فاطمه برمکی ابتدا «تولیکا مان» از هند را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار «کیم» از کره می‌رود. در این وزن ۱۱ جودوکار حضور دارند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم که ۱۹ جودکار مبارزه می‌کنند ایمان نیک اقبال ابتدا به مصاف «آشیش مالیک» از هند می‌رود و سپس با «تمسی» از استرالیا مبارزه می‌کند. محمد جمالی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت با «حاجیممدوف» از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۲۰ جودوکار پیکار می‌کنند. در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم حمید رضا ملک زاده ابتدا با «سونگ مین کیم» از کره جنوبی مبارزه می‌کند و سپس به دیدار جودوکاری از قزاقستان می‌رود. در این وزن هم ۲۱ جودوکار پیکار می‌کنند.

این دوره از مسابقات شنبه ۳۱ فروردین ماه با حضور ۲۷۳ جودوکار از ۴۰ کشور به میزبانی امارات در سالن «شیخالزاید» شهر فجیره آغاز و عصر فردا دوشنبه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ک

نظر شما