شناسهٔ خبر: 32387455 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از دبیرستان طاهره حمیدیه:

برگزاری دوره های تجمیعی آموزشی برای دانش آموزان مناطق سیل زده/ پوشش ۵۴ هزار دانش آموز مناطق سیل زده استان در طرح آموزش الکترونیکی

معاون وزیر آموزش و پرورش از برگزاری دوره های تجمیعی آموزشی برای دانش آموزان کنکوری مناطق سیل زده و نیز پوشش ۵۴ هزار دانش آموز ۱۴ منطقه درگیر سیل در طرح آموزش الکترونیکی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مجتبی زینی وند پیش از ظهر امروز شنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۸ در حاشیه بازدید از آموزشگاه متوسطه دوم طاهره شهرستان حمیدیه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش برنامه های گسترده ای برای جبران وقفه تحصیلی ایجاد شده ناشی از پدیده سیلاب دارد‌.

 

 

وی با اشاره به راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت استان در خصوص کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده، خاطرنشان کرد: اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه دوازدهم در دو حوزه کنکور و امتحانات نهایی و همچنین طرح جامع آموزش الکترونیکی برای ۵۴ هزار دانش آموز مناطق سیل زده از جمله اقدامات راهبردی آموزش و پرورش در حوزه دانش آموزی است.

 

 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در ادامه توضیح داد: همه نیازمندی های دانش آموزان مناطق سیل زده از قبیل میز و نیمکت، بسته های نوشت افزاری و پوشاک، رایانه و سایر تجهیزات سخت افزاری شناسایی شده است و همه این موارد در حال توزیع در بین مناطق درگیر سیلاب است.

 

نماینده ویژه مقام عالی وزارت در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص نوسازی فضاهای آموزشی مناطق درگیر سیلاب، توضیح داد: اداره کل نوسازی مدارس استان نسبت به شناسایی فضاهای آموزشی نیازمند تخریب و بازسازی اقدامات لازم را انجام داده است. در اولین فرصت پس از فروکش کردن سیلاب کار بازسازی و نوسازی این مدارس آغاز خواهد شد.

 

 

وی در پایان یادآور شد: بر اساس ابلاغ مقام عالی وزارت و قول مساعدت ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور همه ۱۰۶ مدرسه تخریبی استان تا قبل از شروع مهر ماه ۹۸ بازسازی و آماده بهره برداری خواهند شد.

 

 

نظر شما