شناسهٔ خبر: 32383590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انقلاب اسلامی اعتقاد به امام زمان(عج) را جهانی کرده است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران اعتقاد به امام زمان(عج) در جهان معرفی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزار فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان که در مدرسه علمیه الزهرا بندرعباس برگزار شد؛ ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت اظهار داشت: ما و امام زمان(ع) در یک خواسته مشترکیم و آن خواسته؛ ظهور آقاست.

وی ادامه داد: یکی از نواب خاص امام زمان(عج) در نامه‌ای زمان ظهور حضرت را پرسیدند که ایشان فرمود خود من هم نمی‌دانم که چه زمانی این امر محقق می‌شود، اما شما دعا کنید تا  فرج من نزدیک شود.

 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: ما هزاران درخواست از امام زمان (عج) داریم و در گرفتاری‌ها و مشکلات‌مان صدای الغوثمان بلند می‌شود که باید هم باشد زیرا این امام بزرگوار پناه ما و برای ما مهربان تر از پدر و مادر است. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز داشت: در برابر خواسته‌های بسیاری که ما داریم  امام زمان(عج) هم یک درخواست از ما دارد و آن هم  عمل به احکام دین  جدش محمد (ص) است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران اعتقاد به امام زمان جهانی شده است زیرا انقلاب اسلامی در تمام دنیا مطرح شده و اساس آن ولی‌فقیه و نائب امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: اعتقاد جهانی به امام عصر(عج) سبب شده تا مردم دنیا به پژوهش در مورد حضرت ولیعصر(عج) بپردازند پس به جرأت می‌توان گفت که انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه به‌وجود آورنده زمینه حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

انتهای پیام/88037/

نظر شما