شناسهٔ خبر: 32373612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه «در مسیر انتظار» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «در مسیر انتظار» از این رسانه به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیداحمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه در مسیر انتظار اظهار کرد: این برنامه به صورت زنده از موکب حضرت معصومه(س) واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) تقاطع هنرستان در روزهای 29، 30 و 31 فروردین از ساعت 18:30 تا 20:15 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وظایف خانواده مهدوی از جمله مباحثی است که در این برنامه مورد توجه قرار می‌گیرد که بر اساس آن ارتقای سطح فرهنگ مخاطبان در مسیر انتظار پیگیری می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف تبیین وظایف خانواده منتظر مهدوی را از دیگر اهداف برنامه در مسیر انتظار ذکر کرد و گفت: مهندسی توحیدی رفتار خانواده از سوی کارشناس برنامه بررسی و تبیین می‌شود و بصیرت‌افزایی راهکار مهدوی شدن خانواده و تقید مذهبی بیانگر انتظار و امام عصر(عج) مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری از محرومان به عنوان ویژگی خانواده مهدوی و خانواده مهدوی سرشار از امید، طروات، شادابی، شور و نشاط به عنوان دیگر ویژگی‌های خانواده مهدوی در این برنامه تبیین می‌شود.

محمودی یادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمین فرهاد عباسی به عنوان کارشناس، روح الله اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده و محمد جواد محمدی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارند.

انتهای پیام/78003*30

نظر شما