شناسهٔ خبر: 32363286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

برای رسیدن به فینال می‌جنگیم/ سال‌ها بود چنین جوی را ندیده بودم

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در دیدار بعدی مقابل شیمیدر هم برای پیروزی می‌جنگیم تا راهی فینال شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کلاسنگیانی بعدازظهر پنجشنبه پس از پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل شیمیدر تهران در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم، بازی بسیار حساسی بود و خوشحال هستم که ما برنده بازی بودیم زیرا بازی بهتری به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: امیدواریم در دیدار فردا هم این روند را ادامه دهیم و با پیروزی به فینال راه پیدا کنیم.

کلاسنگیانی ادامه داد: بازی بسیار سختی داریم و می‌خواهیم بیشتر بازی را اداره کنیم زیرا با خیال راحت‌تری به میدان می‌رویم، ما یک پیروزی جلو هستیم و باز هم برای پیروزی می‌جنگیم.

وی در خصوص حضور پرشور هواداران گرگانی در این دیدار گفت: سال‌های زیادی بود که چنین جوی را در گرگان ندیده بودم و از هواداران بسکتبال کمال تشکر را دارم.

فقط در گرگان اجازه ورود بانوان به سالن بسکتبال را نمی‌دهند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص حضور نداشتن بانوان برای تماشای این دیدار اظهار کرد: در کشور ما یک قانون اساسی داریم و برای من سوال است که چرا در تمام ایران بانوان می‌توانند مسابقات بسکتبال را تماشا کنند اما در گرگان این اتفاق رخ نمی‌دهد؟

کلاسنگیانی افزود: واقعاً نمی‌دانم دلیل راه ندادن بانوان به سالن بسکتبال گرگان چیست، تمام مکاتبات انجام می‌شود اما هیچکس پاسخگو نیست.

وی تصریح کرد: اگر قانون می‌گوید بانوان نباید به سالن بسکتبال بروند چرا در شهرهای دیگر اینطور نیست و فقط در گرگان اجازه ورود بانوان به سالن را نمی‌دهند، من از مسئولان تصمیم گیرنده خواهش می‌کنم برای یک بار هم که شده تصمیم درست بگیرند و بانوان در سالن بسکتبال گرگان حضور پیدا کنند.

کلاسنگیانی ادامه داد: زمانی که بازی می‌کردیم خانواده‌ها بازی ما را ندیدند و اکنون که مربی هستیم باز هم خانواده‌ها نمی‌توانند به سالن بیایند.

وی یادآور شد: از مسئولان تقاضا دارم شرایط را برای حضور بانوان در سالن بسکتبال گرگان فراهم کنند و مطمئن باشند اتفاقی رخ نمی‌دهد.

لازم به ذکر است؛ در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهرداری گرگان و شیمیدر تهران بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۸۱ بر ۶۴ تیم شهرداری گرگان به پایان رسید تا نماینده گرگان در مجموع دو بر یک از حریف خود پیش بیفتد.

نظر شما