شناسهٔ خبر: 32362677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی شهرداری گرگان: فقط به پیروزی در دیدار فردا فکر می‌کنیم

R41471/P/S6,70/CT11

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فردا بازی سختی با تیم شیمیدر داریم که در آن بازی تنها به برد فکر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حمیدرضا کلاسنگیانی عصر امروز پس از برد تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل شیمیدر تهران در دیدار سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهارداشت: بازی امروز خیلی حساس بود و تیم ما توانست با یک بازی خوب تیم شیمیدر را شکست دهد.

وی با اشاره به حضور پرشور تماشاگران گرگانی در سالن برگزاری این مسابقه گفت: در این چندسال چنین حضور پرشوری را تجربه نکرده بودیم و از همه هواداران برای حمایت آنان از تیم بسکتبال شهرداری گرگان قدردانی می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان داشت: بازی فردا که چهارمین دیدار از مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر تهران است، بازی سختی خواهد بود. ما تلاش می کنیم در مسابقه فردا بازی را اداره کنیم.

وی ادامه داد: ما جلوتر از تیم رقیب هستیم برای همین با فراغ‌بال بازی خواهیم کرد و فقط به برد فکر می کنیم و بازی خوبی را ارائه خواهیم داد.

کلاسنگیانی از عدم حضور بانوان در سالن برگزاری مسابقات هم گلایه کرد و گفت: قانون باید در همه جا یکسان باشد وقتی در تهران و مشهد و جاهای دیگر بانوان می توانند بازی های بسکتبال را تماشا کنند باید در گرگان نیز این شرایط برای تماشاگران فراهم شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما