شناسهٔ خبر: 32355053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجازه تخطی به دشمنان نمی‌دهیم

جنگنده کوثر برای دشمنان رعب‌آور است

فرمانده نیروی هوایی ارتش: با به پرواز درآمدن جنگنده کوثر در روز ارتش هراس در دل دشمنان ما به پا شده است

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم روز ارتش و درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: امروز یکبار دیگر در رژه اقتدار یک پیام مهم برای دوستان و به ویژه دشمنانمان داشتیم و پرواز جنگنده کوثر و رژه این هواپیما در روز ارتش باعث شد قدرت خودمان را یکبار دیگر به رخ دشمنان بکشیم و باعث هراس آن‌ها شویم.

<div id="video-display-embed-code_3408257"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2404780/3408257?width=350&height=250"></script></div>

وی در ادامه گفت: خوشبختانه جنگنده کوثر با بهترین فناوری روز و به دست جوانان توانمند کشورمان ساخته شده است و این یعنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و به ویژه نیرو‌های مسلح اجازه تخطی به دشمنان این آب و خاک نخواهد داد.

 »»   اجرای حرکات نمایشی جنگنده کوثر 
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم رژه روز ارتش در تهران در خصوص حرکات نمایشی جنگنده تمام ایرانی کوثر گفت: امروز نمایش بسیار خوبی را از جنگنده کوثر دیدیم.
وی افزود: نمایش امروز کوثر، هم توان آموزشی بالای ما در پرورش خلبانان متبحر با قدرت مانور بالا را نشان داد و هم توان مثال‌زدنی مهندسین صنعتی ما در ساخت هواپیمای جنگنده را اثبات کرد.
امیر نصیرزاده در ادامه گفت: اگر امروز شرایط و فضا مناسب‌تر بود و موانع زمینی کمتری وجود داشت، امکان نمایش‌های فوق‌العاده‌تری از جنگنده کوثر در مراسم رژه امروز وجود داشت.
وی با بیان اینکه حرکات نمایشی امروز جنگنده کوثر «کنترل شده» بود، افزود: خلبانان نیروی هوایی ارتش بسیار مقتدر و متبحر هستند و اگر من امروز آن‌ها را کنترل نمی‌کردم، نمایش‌ها و مانور‌های بسیار زیبا و جذاب‌تری را اجرا می‌کردند.

نظر شما