شناسهٔ خبر: 3234346 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

زمین لرزه‌های زرنق و کلوانق خسارتی نداشت

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون هیچ گونه خسارتی از زمین لرزه‌های زرنق و کلوانق گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب: علی شهودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی وقوع زمین‌لرزه‌های زرنق و کلوانق چهار تیم 16 نفره از نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر شهرهای مهربان، هریس، سراب و تبریز در محل کانون زلزله حاضر شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز اظهار کرد: تاکنون هیچ مورد مصدومیت ناشی از زمین‌لرزه به اورژانس گزارش نشده است.

وی افزود: این نجات‌گران به شهرها و روستاهای زرنق، آرباطان، کلوانق، کرمجوان و گیلیدیر مراجعه کرده و تاکنون هیچ موردی مبنی بر وقوع خسارت مالی و جانی را گزارش نکرده‌اند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.4 ریشتر بامداد شنبه شهر زرنق در استان آذربایجان‌شرقی را لرزاند، این زمین لرزه در ساعت 4 و 47 دقیقه و 42 ثانیه به ثبت رسید و در عمق هشت کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی ۳۸.۰۸۸ و عرض جغرافیایی ۴۷.۰۴۹ رخ داد.

همچنین زمین ‏لرزه‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در ساعت 4 و 59 دقیقه و 9 ثانیه بامداد امروز در عمق 10 کیلومتری زمین، شهر کلوانق از توابع شهرستان هریس در آذربایجان‌شرقی را لرزاند.

نظر شما