شناسهٔ خبر: 32323818 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طرح آمایش ندارد

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت :طرح آمایش در این دانشگاه در مرحله برنامه ریزی است و هیچ گونه اقدام عملیاتی در سال جدید در این زمینه نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای طرح آمایش در برخی از دانشگاه ها گفت: در مرحله اول باید این موضوع را بررسی کنیم که طرح آمایش آموزشی به چه میزان به سیاست و اهداف این دانشگاه مربوط است زیرا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی یک دانشگاه صنعتی است.

وی افزود: برای اجرای طرح آمایش آموزشی ، این دانشگاه تا کنون ارزیابی از تغییرات برنامه ها انجام نداده چراکه این کار نیازمند تشکیل یک کارگروه فعال در دانشگاه بوده و هنوز راه اندازی نشده است.

خاکی صدیق تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه جذب دانشجویان خارجی است که در این رابطه اقدامات دانشگاه در جذب دانشجوی خارجی  رشد قابل توجهی دارد اما با ایده آل ما هنوز فاصله دارد البته باید در این زمینه بگویم در سال 92 دانشگاه دارای 12 دانشجوی خارجی بود اما این تعداد اکنون به 80 نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پایان گفت: در سال 98 براساس میزان سقفی که در جذب دانشجوی خارجی برای دانشگاه مشخص شده است تلاش می کنیم تا پایان سال با اضافه کردن 20 نفر دیگر تعداد دانشجوی خارجی مان به 100 نفر برسد.

انتهای پیام/

نظر شما