شناسهٔ خبر: 32286923 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور معاون رئیس جمهوری صورت گرفت:

کلنگ زنی باغ گیاهان دارویی و گلخانه هوشمند دانشگاه علوم پزشکی/حرکت شرکت های دانش بنیان به سمت تجاری سازی و برند سازی

باغ گیاهان دارویی و گلخانه هوشمند مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون اقتصادی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، باغ گیاهان دارویی و گلخانه هوشمند مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کلنگ زنی شد.

 

این باغ که منابع اعتباری آن از محل منابع داخلی این دانشگاه به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع به منظور انجام فعالیت های تحقیقاتی، پژوهشی و تولید گیاهان دارویی احداث می شود.


 

بازدید از پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور و استاندار بود.
 

 

معاون رئیس جمهور در این بازدید با بیان اینکه رویکرد و اهتمام دولت تدبیر و امید حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان است، گفت: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی یکی از راهکارها تقویت شرکت های دانش بنیان است.


 

سورنا ستاری با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان باید به سمت تجاری سازی و برند سازی حرکت کنند، به شرکت دانش بنیان استان قول داد تا مشکلات این شرکت در معاونت علمی ریاست جمهوری بررسی و با موافقت، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

نظر شما