شناسهٔ خبر: 32266554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سردار غیب‌پرور:

واحدهای مسکونی سیل‌زده با اهتمام مساجد سراسر کشور ساخته شود/ جهاد همبستگی ملی را در منطقه سیل زده دنبال می کنیم

غیب‌پرور با بیان اینکه جهاد همبستگی ملی را در منطقه سیل زده دنبال می کنیم، گفت: در این طرح به دنبال این هستیم که هر مسجد یک واحد مسکونی را در منطقه سیل زده بسازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار غلامحسین غیب پرور» امروز (یکشنبه ۲۵ فروردین) در بازدید از مناطق سیل زده استان اظهار کرد: اصل سفر امروز ما که خدمت مردم استان گلستان رسیدم به ویژه مردم خوب سیل زده گمیشان و آق‌قلا خدافوتی به همگان بود. ابن سیل در کنار آسیب‌هایی که زد برکات فوق العاده زیادی به همراه آورد و یکی از این برکات انسجام ملی را بیش از گذشته برای ما به ارمغان آورد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد:  سیل که در قسمت‌های مختلف کشور اتفاق افتاد همه مردم و مسئولان ارتش و سپاه را در کنار هم قرار داد و به اعتقاد بنده این یک نعمتی است که شکرانه زیادی را بر عهده ما می‌گذارد.


غیب پرور متذکرشد: نیروهای بسیج میدان‌داری کردند و فرمانده سپاه استان و همکارانشان آن کاری که توقع بود از یک نیروی جهادی پای کار انقلاب انجام دادند.


وی گفت: از بندرترکمن و نیازآباد و کانال‌های گمیشان بازدید کردیم و اقدامات انجام شده توسط قرارگاه حضرت خاتم و نیروی زمینی و دریایی سپاه بازدید داشتیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هدایت این حجم از آب به سمت دریا کار بزرگی بود و گرگان رود و کانال‌های پیرامونی آن سال‌های متمادی لایروبی نشده بود و در حین سیلاب مسیر جدید باز شد.


غیب‌پرور گفت: وضعیت آق‌قلا نسبت به آخرین بازید شرایط بهتری داشته و منطقه هایی که دچار مشکلات پیچیده باشد نمی‌بینم و از روز نخست همانطور که قول دادیم تا روز آخر و تا جایی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم بود.


وی گفت: جهاد همبستگی ملی را در منطقه سیل زده دنبال می کنیم و در این طرح هر مسجد در سراسر کشور یک خانه و هر کاسب یک کالای اساسی مردم سیل‌زده را عهده دار می‌شود و مجموعه بانک های کشور یک مدرسه را می‌سازد و تمهیدات لازم نیز دوستان طراحی کردند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: به این بهانه مردم سراسر کشور را با محوریت مساجد دعوت می‌کنیم در بازسازی و نوسازی منزل مردمی که هم کیش و هم وطنان ما هستند و پایبندی ملی با ما دارند و در سیل اخیر منازلشان آسیب دیده مشارکت کنند.


غیب‌پرور تاکید کرد: بخشی از مردم عزیز ما دچار آسیب و خسارت شدند و از این فرصت استفاده می‌کنم و از تمامی مردم عزیز دعوت می‌کنم که هر مسجد یک واحد مسکونی را در سراسر کشور بپذیرد و کسبه عزیز ما نیز اینگونه عمل کنند و یک کالای اسای مردم سیل‌زده را تامین کنند.

 

وی گفت: اگر بخواهیم در موضوع مسکن ورود پیدا کنیم افراد تحت پوشش کمیته امدادو روستایی و مردم عزیز تحت پوشش بهزیستی در اولویت ما قرار می‌گیرند.

 

غیب پرور افزود: منتظر هستیم اعداد و ارقام شفاف شود و جلسات نهایی بنا شد در بسیج برگزار شود و امیدواریم در اولویت قرار گیرد.

 

نظر شما