شناسهٔ خبر: 32253622 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پاسخ شرکت آب و فاضلاب استان تهران درباره رفع معضل فاضلاب برخی محلات روشن نیست

خبرگزاری میزان- عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در یکصد و سی و پنجمین جلسه رسمی این شورا نسبت به وضعیت نامناسب شبکه فاضلاب دو محله عباس آباد و بهشتی تذکر داد و گفت: در شهرری قریب به سه چهار سالی می‌شود که این شبکه در حال اجرا است، اما به سبب عدم شیب مناسب این محلات، متاسفانه تاکنون به تصفیه خانه وصل نشده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حسن خلیل آبادی در جلسه امروز شورای شهر ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور رفع این مشکل ایجاد مخزن مورد تایید شرکت آب و فاضلاب برای پمپاژ ضروری است.

خلیل‌آبادی با اشاره به بازدید‌های مکرر از شبکه آب و فاضلاب محلات مذکور عنوان کرد: در بازدید‌ها و بررسی‌های اینجانب به همراه شورایاران هر دو محله، تاسیس سپتیک برای پمپاژ، جانمایی و نقشه UTM آن تهیه شده، اما این امر مهم تاکنون محقق نشده است. همچنین در پیگیری‌های صورت گرفته از مسئولان شرکت آب و فاضلاب تا به امروز پاسخ روشنی دریافت نکرده‌ایم و مسئولان مربوطه حل موضوع را به یکدیگر ارجاع می‌دهند.

وی در ادامه اذعان داشت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی محدوده، تاخیر در اتمام پروژه بروز خساراتی از جمله فرونشست معابر و خانه‌ها و همچنین مشکلات زیست محیطی و بهداشتی همچون نشت فاضلاب‌های انباشت شده و روان آب‌ها را برای ساکنان که عمدتاً از اقشار ضعیف جامعه هستند، به دنبال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، هدف از ایجاد شبکه فاضلاب را کمک به بهداشت محیط خواند و گفت: از این رو به شرکت آب و فاضلاب استان تهران متذکر می‌شوم، با توجه به اهمیت موضوع و برای پیشگیری از خسارات غیرقابل جبران به مردم در جهت حل مشکلات مطروحه این محلات اقدامات لازم را مبذول دارد و مجدانه بکوشد.

انتهای پیام/

نظر شما