شناسهٔ خبر: 32103377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعزام 5 موکب قزوین به مناطق سیل‌زده در لرستان

نمایندگی قزوین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از اعزام پنج موکب به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنان، حامد کبودوند، اظهار کرد: پس از دستور سردار سلیمانی و همچنین فراخوان ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور، تلاش شد تا موکب‌های قزوین نیز برای کمک به سیل‌زدگان در لرستان آماده شوند.

وی با اشاره به اینکه ظرف سه روز گذشته پنج موکب از قزوین با تمام امکانات برای حضور در مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: این پنج موکب به‌صورت ترکیبی و در قالب یک موکب در مناطق سیل‌زده حضور پیدا می‌کنند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهد شد تا با تمام قوا به مردم در مناطق سیل‌زده خدمت کنند.

وی عنوان کرد: بخشی از خادمان موکب، روز گذشته به مناطق اعزام‌ شده‌اند و ظرف دو روز آینده نیز بقیه افراد و موکب‌های داوطلب به لرستان اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تأکید کرد: همچنان آمادگی لازم برای حضور موکب‌های بیشتر در مناطق سیل‌زده وجود دارد و مسئولان موکب‌ها می‌توانند جهت اعزام با سعید خورشیدی مسئول ستاد مردمی اربعین هماهنگ شوند.

کبودوند در پایان یادآور شد: مردم خیر نیز می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق سامانه*233# (بخش اربعین) واریز و کمک‌های غیرنقدی خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین به آدرس قزوین، خیابان ولیعصر کوچه طریقت تحویل دهند.

انتهای پیام

نظر شما