شناسهٔ خبر: 32095168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس

در هفته هنر انقلاب اسلامی فارس ۲۷۷ برنامه اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -
اعلام برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس حوزه هنری استان فارس گفت: ۲۷۷ عنوان برنامه در هفته هنر انقلاب اسلامی در استان اجرا و ۱۲ برنامه تلویزیونی و ۱۴ برنامه رادیویی نیز به صورت اختصاصی و عمومی برگزار می‌شود.
محمد کرم‌الهی با بیان این که هفته هنر انقلاب اسلامی برای سومین سال به صورت رسمی در استان فارس اجرا می‌شود، افزود: تجدید میثاق با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی قبور شهدا، اکران فیلم‌های ارزشی از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی است.
وی گفت: برپایی ۲۵ نمایشگاه هنری در سطح استان، برگزاری ۱۵ محفل شعر، نشست‌های ویژه تبیین شخصیت شهید آوینی، تجلیل از هنرمندان، ۱۰ نشست رسانه‌ای و مسابقات کتاب خوانی از دیگر برنامه‌های این هفته در فارس است.
رئیس حوزه هنری استان فارس با بیان این که در شیراز ۱۰ برنامه نمایش مسجدی برگزار می‌شود، افزود: نشست‌های خاطره گویی و سه برنامه ویژه پخش مستقیم از تلویزیون در محل موزه دفاع مقدس از ساعت هشت تا ۱۰ شب نیز در این هفته برگزار می‌شود.
کرم الهی با بیان این که برای حمایت از سیل زدگان نمایشگاه هنر‌های تجسمی در کشور برگزار می‌شود افزود: امیدواریم این برنامه در استان فارس هم اجرا شود.

نظر شما