شناسهٔ خبر: 32075498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سه موکب اربعین از آبادان در مناطق سیلزده مستقر شدند

مکی یازع شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک موکب حسینی در شعیبیه و 2 موکب در پلدختر مستقر شده از امروز کار پخت و توزیع غذای گرم را با هماهنگی

صاحب‌خبر - مکی یازع شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک موکب حسینی در شعیبیه و 2 موکب در پلدختر مستقر شده از امروز کار پخت و توزیع غذای گرم را با هماهنگی دستگاه های متولی برعهده خواهند گرفت.
وی به تجهیز آشپرخانه و پخت 12هزار پرس غذا در سه وعده صبحانه، نهار و شام و توزیع میان سیلزدگان پلدختر اشاره کرد و افزود:موکب 14معصوم و موکب سید الشهدا تمام امکانات و تجهیزات اربعین خود را به پلدختر منتقل کردند.
یازع اظهارداشت:موکب های آبادان مستقر در مناطق سیلزده 2تن آب آشامیدنی بسته بندی شده، لوازم بهداشتی، لباس و پتو اهدایی از سوی مردم خیر آبادان را بین اهالی سیلزده توزیع می کنند.
وی به آماده باش سه موکب در شهرستان برای پخت غذای گرم و توزیع در صورت نیاز در مناطق در معرض سیل آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت:این مواکب از امروز آماده دریافت کمک های مردمی است.
به گزارش ایرنا بارندگی شدید و سیلاب در یک هفته اخیر سبب خسارت فراوانی به استان های لرستان و خوزستان از جمله شهرستان پلدختر شده است.
3015/6068
انتهای پیام

نظر شما