شناسهٔ خبر: 32075419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در پیامی صورت گرفت؛

تبریک لاریجانی به تولیت جدید آستان قدس رضوی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مروی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک و تهنیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک و تهنیت گفت.

در پیام رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین مروی آمده است: انتصاب شایسته حضرتعالی که از شخصیت‌های فرهیخته، هوشمند و متعهد به امانت، دیانت و تقوی هستید را به تولیت آستان قدس رضوی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

لاریجانی در این پیام می‌افزاید: وجود پربرکت ضریح و بارگاه متبرک حضرت ثامن‌الححج علی‌بن موسی‌الرضا(ع) نعمت لایزال و بیکران الهی است که به ملت شریف ایران، مسلمانان جهان و همه دردمندان عنایت شده و شایسته است برای بهره‌مندی مردم خداجوی و زائران عزیز حضرت ثامن‌الحجج(ع) از این منبع پرفیض معنوی و خورشید درخشان، بهترین سازوکار فراهم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام مذکور تأکید می‌کند: امیدوارم با درایت حضرتعالی و عنایت به رهنمودهای رهبری معظم، شاهد تحولات و دستاوردهای چشمگیر به‌ویژه در ارتقای کیفیت و ارائه خدمات مناسب و درخور به زائران و نیازمندان و اقشار مستضعف، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، معنوی و ساماندهی مؤسسات اقتصادی و تولیدی آن آستان مقدس باشیم.

پیام در آخر تصریح می‌کند: توفیق روزافزون جنابعالی و دیگر خادمان و خدمت‌گزاران در آستان قدسی حضرت رضا(ع) را از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/4034/

نظر شما