شناسهٔ خبر: 32069523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد:

فعالیت ۳۰ موکب اربعین جهت خدمت رسانی به سیل زدگان در خوزستان

حجت الاسلام موسوی، از فعالیت حدود ۳۰ موکب اربعین جهت خدمت رسانی به سیل زدگان در استان خبر داد و گفت: این تعداد موکب در حال افزایش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌ الاسلام سید محمود موسوی»، با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۰ موکب اربعین فعالیت خود را برای امدادرسانی و خدمات‌ رسانی به سیل‌ زدگان در خوزستان آغاز کرده‌ است.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان، با بیان اینکه این مواکب در اردوگاه ‌ها و اماکنی که ویژه اسکان سیل ‌زدگان در نظر گرفته شده است، افزود: این موکب ها در شهرستان‌ های شوشتر، شوش، دشت آزادگان، بستان و حمیدیه به ارائه خدمات خود می پردازند.

 

وی با اشاره به توزیع غذا توسط مواکب میان روستاهای سیل ‌زده خوزستان، تصریح کرد: پخت و توزیع سه وعده غذای گرم، نان و همچنین توزیع جیره غذای خشک در میان سیل ‌زدگان توسط مواکب در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه تعداد مواکب فعال در خدمات ‌رسانی به آسیب‌ دیدگان از سیل به صورت مرتب در حال افزایش است، اضافه کرد: تمام اقدامات مواکب در زمینه خدمات ‌رسانی به سیل زدگان با هماهنگی هلال احمر و مدیریت بحران شهرستان صورت می‌ گیرد.

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به پخت نان به صورت سیار برای سیل ‌زدگان توسط مواکب دو شهر، عنوان کرد: تأمین مواد اولیه پخت نان و غذایی که توسط مواکب در میان سیل ‌زدگان توزیع می‌ شد، تاکنون با هزینه موکب ‌داران و کمک‌ های مردمی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در این راستا صحبت ‌هایی شده تا تأمین مواد اولیه نظیر گوشت و آرد از سوی سازمان صنعت و معدن استان و با قیمت تعاونی در اختیار این مواکب قرار داده شود، اذعان داشت: به منظور جمع‌ آوری و توزیع کمک‌ های مردمی به سیل ‌زدگان در خوزستان ستادی مردمی تحت نظر آیت ‌الله موسوی جزایری تشکیل شده که با هماهنگی استانداری به کمک سایر نهادهای امدادرسان آمده است.

 

نظر شما