شناسهٔ خبر: 32066010 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تداوم محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس

خبرگزاری فارس

رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر که محدودیت ترافیکی در محور جاده کرج به چالوس ادامه دارد گفت: حجم ترافیک محورهای مواصلاتی البرز بالا است.

صاحب‌خبر -

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز عصر امروز در خصوص وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی البرز گفت: تردد در محور های هراز _کرج به چالوس تا اطلاع ثانوی با محدودیت رو به رو است.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اجرای محدودیت ترافیکی در محور کرج به چالوس مطرح کرد: این محدودیت های ترافیکی همچنان برمبنای اعلام ساعت‌های محدودیت ادامه دارد.

گودرزی با تأمل بر حجم بالای ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: تردد در آزادراه‌ها کرج _قزوین از هشتگرد تا پل فردیس و از تهران به کرج از پل فردیس تا گرمدره پرحجم است.

وی توضیح داد: ترافیک در جاده قدیم کرج _ قزوین و جاده مخصوص کرج_تهران و مسیر اشتهارد به ماهدشت نیمه سنگین است؛ همچنین ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور رشت _ قزوین محدوده عوارضی امامزاده هاشم (ع) نیز نیمه سنگین است.

هراز و چالوس از ساعت ۱۸ دو طرفه می‌شود

براساس تصمیم پلیس راهور تردد در محور هراز و چالوس از ساعت ۱۸ دو طرفه می‌شود.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا  گفت: براساس تصمیم پلیس راهور ناجا تردد در محور هراز و چالوس از ساعت ۱۸ به صورت دو طرفه خواهد شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۷ صبح امروز تردد در این دو محور یک طرفه شده بود، اما با تصمیم جدید و با توجه به تخلیه بار ترافیکی محور قرار است تردد دو طرفه صورت گیرد.

نظر شما