شناسهٔ خبر: 32064261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نشت گاز در بندرعباس حادثه آفرید/تخریب 95 درصدی یک منزل مسکونی

ظهر امروز حوالی ساعت 12:30 یک منزل مسکونی در محله‌ی پل خواجوی بندرعباس به علت نشت گاز و انفجار حدود 95 درصد تخریب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دود غلیظی ناشی از سوختن شی ظهر امروز حوالی ساعت 12:30 قسمتی از آسمان شهربندرعباس را فراگرفت که پس از پیگیری های خبرنگاران متوجه شدیم  یک منزل مسکونی در محله‌ی پل خواجوی این شهرستان به علت نشت گاز و انفجار حدود 95 درصد تخریب شده است.


حسن امینی زاده، سرآتش نشان دوم در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: پس از اطلاع این حادثه به مرکز 125 آتش نشانی بندرعباس آتش‌نشانان از ایستگاه شماره‌ی هشت به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ایستگاه شماره‌ی یک نیز به عنوان نیروهای کمکی در محل حاضر بودند، گفت:  نشت گاز و انفجار باعث تخریب 95 درصدی این منزل مسکونی شده بود.

سرآتش نشان دوم با اشاره به اینکه در این حادثه یک تن بر اثر سوختگی مصدوم و به وسیله ی ماموران آتش‌نشانی نجات داده شد، بیان کرد: فرد حادثه دیده دچار 50 درصد سوختگی شده است.
امینی زاده بابیان اینکه فرد حادثه دیده  به وسیله ی اورژانس به بیمارستان منتقل شده است،خاطرنشان کرد: در این حادثه به یک دستگاه پژو 206 نیز خساراتی وارد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما