شناسهٔ خبر: 32036474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراجعه بیش از ۹۶۰۰ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی/ بیش از ۱۶۰۰ نفر به کمپین بهرفت پیوستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مراجعه ۹ هزارو ۶۶۳ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت در هجدهمین روز از طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی درخصوص اقدامات روز هجدهم از طرح ملی و ایمنی و سلامت نوروزی اظهارداشت: ۱۶ مورد گزارش حادثه جاده‌ای وجود داشت که ۸ مورد حادثه جاده‌ای بوده است و ۸ مورد مربوط به آب گرفتگی و سیل در شهرستان‌های جنوبی استان است.

وی، با بیان اینکه طی این حوادث ۲۵۰ نفر حادثه دیده وجود داشت، افزود: ۱۷ نفر از حادثه دیدگان مصدوم شده و ۳ به مراکز درمانی منتقل شده و ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، ابرازکرد: ۲۲۵ نیروی عملیاتی، ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، ۹ دستگاه کمک دار وجود داشت.

وی، تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۶۶۳ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت مراجعه کرده و ۶۹۴ نفر به خیمه نماز، یک هزارو ۱۲۷ نفر ایستگاه سلامت، یک هزار و ۴۹۰ نفر دوستدار کودک مراجعه کرده اند.

رهبرسوره، با بیان اینکه یک هزار و ۶۳۲ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند ابراز کرد:۴ هزارو ۴۹۱ عدد نقشه، ۳ هزار و ۶۸ عددبروشور و ۷ هزار و ۱۳ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.
 
انتهای پیام/م
 

امدادرسانی به حادثه دیدگان در آذربایجان  غربی

برچسب‌ها:

نظر شما