شناسهٔ خبر: 3203480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

به مناسبت هفته هوای پاک؛

بزرگترین راهپیمایی شهروندان و مدیران در پایتخت برگزار می شود

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 از برگزاری بزرگترین راهپیمایی شهروندان و مدیران شهری به مناسبت هفته هوای پاک خبر داد.

صاحب‌خبر -
افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری بزرگترین راهپیمایی شهروندان و مدیران در پایتخت اظهار کرد: به مناسبت هفته هوای پاک و تشویق شهروندان به حضور در برنامه‌های گروهی، توسط شهرداری منطقه اقدام به برگزاری این راهپیمایی شده است.

وی تأکید کرد: این راهپیمایی در دو مسیر برای شهروندان طراحی شده که مسیر اول از خیابان انقلاب تا بوستان لاله و مسیر دوم نیز از چهار راه ولیعصر(عج) تا بوستان لاله است.

خدامی در خصوص برنامه‌های این راهپیمایی تصریح کرد:‌ایجاد غرفه‌هایی در طول مسیر در رابطه با آموزش تفکیک زباله‌تر و خشک، آموزش قوانین و مقررات رانندگی بین خطوط به شهروندان، از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده است.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ادامه داد: در طول این مسیر گروه‌های شرکت کننده از جمله گروه دوام سرای محلات، آموزش پسماند و... با به همراه داشتن کیسه زباله اقدام به پاکسازی مسیر راهپیمایی به صورت نمادین انجام وهمچنین یک گروه دوچرخه سوار نیز با به همراه داشتن پلاکاردهایی با حرکت در مسیر دوچرخه سواری بلوار کشاورز و پیست پارک لاله، کمپین "آسمان آبی و زمین پاک" را تبلیغ می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم در روز پنجشنبه اول بهمن ماه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود که بزرگترین راهپیمایی شهروندان و مدیران شهری به صورت فرامنطقه‌ای و با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سازمان مدیریت پسماند، معاون خدمات شهری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، ستاد محیط زیست و توسعه پایدار و شهرداری منطقه 6 برپا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما