شناسهٔ خبر: 32006511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده؛

معاون اول رئیس جمهور عازم لرستان شد

اسحاق جهانگیری به منظور بازدید از مناطق آسیب‌دیده لرستان از سیل‌های اخیر و شرکت در نشست مدیریت بحران، وارد این استان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور همراه با وزرای جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و وزیر راه و شهر سازی عصر امروز (یکشنبه ۱۱ فروردین) به منظور بازدید از مناطق آسیب‌دیده لرستان از سیل‌های اخیر و شرکت در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان، وارد این این استان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجودی که در این روز‌ها شاهد بارش رحمت الهی هستیم که به آن نیاز فراوان داشتیم؛ متأسفانه در برخی از مناطق از جمله لرستان این بارندگی‌ها سبب وقوع سیل شده است و خساراتی را به تأسیسات کشور و اموال مردم وارد کرده است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: در ۲ جلسه‌ای که در سال جدید داشتیم؛ بحث اصلی مربوط به سیل و مسائل مربوط به آن بوده است که امروز مصوبات آن را در مورد مسکن ابلاغ کردیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه در مورد کشاورزی و دامداری نیز تصمیماتی گرفته شده است، گفت: امیدواریم که از همین امروز کار اجرایی و پرداخت خسارت آغاز شود.

وی با بیان اینکه سد‌ها می‌توانند حجم قابل توجهی از آب را نگهداری کنند، تصریح کرد: امیدواریم تمامی سد‌های نیمه کاره‌ای که از نظر زیست محیطی مشکلی ندارند به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

نظر شما