شناسهٔ خبر: 31913988 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روزنامه پاکستانی؛

تصمیم ترامپ درباره جولان سوریه، خوش خدمتی به صهیونیست ها است

اسلام آباد-ایرنا - یک روزنامه انگلیسی زبان پاکستان با انتقاد از رویکرد آمریکا در قبال اشغالگری های رژیم صهیونیستی، نوشت:تصمیم اخیر دونالد ترامپ در مورد جولان سوریه خوش خدمتی به صهیونیست ها و بی توجهی به اعراب و فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، روزنامه 'داون' در سرمقاله این نشریه اضافه کرد،مواضع اخیر رئیس جمهوری آمریکا در خصوص رسمیت بخشیدن به اشغالگری رژیم صهیونیستی درجولان سوریه نشان دهنده خواسته آمریکا در خاورمیانه است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین اقدام در نقض حقوق بین الملل اعلام کرد: اینک زمان آن فرارسیده است که واشنگتن به طور کامل حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان اشغالی را به رسمیت بشناسد.
روزنامه داون پاکستان نوشت، حرکت ترامپ و تیم وی در واشنگتن برای ادامه اشغال جولان ،تنش و بحران را در منطقه افزایش می دهد.
در بخش دیگری از این مقاله با اشاره به ولع صهیونیست ها به اشغال سرزمین کشورهای اسلامی آمده است ترامپ و کاخ سفید شرایط را برای اشغالگری رژیم صهیونیستی فراهم می کنند.
روزنامه داون در ادامه نوشت ،جولان بخشی از حاکمیت ارضی و سرزمینی سوریه است که صهیونیست ها آن را اشغال کرده اند.
این روزنامه پاکستانی افزود:ایران،ترکیه ،روسیه و تعدادی از کشورهای دیگر تصمیم ترامپ در خصوص ادامه اشغال رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرده اند.
آساق*274**1600

نظر شما