شناسهٔ خبر: 31901298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با حضور معاون اول رئیس جمهور؛

استاندار گلستان برکنار شد/ انتصاب «غراوی» به عنوان سرپرست استانداری گلستان/هاشمی: جزییات سفرم را بعدا صحبت می کنم

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، «میرمحمد غراوی» به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سیدمناف هاشمی استاندار گلستان که پس از شروع سیل در استان گلستان خبری از حضور وی در استان مخابره نشده بود گفته می‌شد وی از کشور خارج شده است، در پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد از کشور خارج شده است.

 وزیر کشور در گفت‌ وگو با بخش خبری شبکه خبر نیز این موضوع را تائید کرد.

گفتنی است؛ وی عصر دیروز  به کشور بازگشته و هنوز علت اصلی خروج وی از کشور در شرایطی که استان گلستان دچار بحران سیل بوده مشخص نیست.

 لازم به ذکر است در جلسه شامگاه شنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، «میرمحمد غراوی» به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب شد.

عدم حضور سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در منطقه سیل زده، انتقادات زیادی را به او وارد کرد و حتی یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد به وزارت کشور در این باره تذکر خواهد داد.

با این حال، پس از ۳ روز که از سیل ویرانگر استانهای مازندران و گلستان می گذرد، بالاخره دیروز سید مناف هاشمی وارد استان محل ماموریت خود شد. او در اولین دقایق حضور در استان با خبرآنلاین گفتگوی کوتاهی داشت که در ادامه می خوانید:

شما به ایران تشریف آوردید؟
بله، من برگشتم و در منطقه ام.

چه شد که در منطقه حضور نداشتید؟
تصور ما این بود که همه کارها جمع شده بود. ما در بهترین شرایط استانداری را جمع کرده بودیم. با اجازه آقای وزیر یکی دو روز مرخصی گرفته بودیم.

یکی از سایتها نوشته بود برای معالجه در خارج از کشور بودید، صحت دارد؟
حالا جزییات را بعدا صحبت می کنم. الان به مصلحت نیست وارد این بحثها باشیم. من در بهترین شرایط استان را جمع کرده بودم.

اگر استان بهترین شرایط را داشت چرا همه غافلگیر شدند؟
این سیلاب ۵ برابر ظرفیت همه رودخانه های استان بود. خودتان شاهد بودید. همه کارهایی که باید می کردیم را کردیم. من در حال رفتن به منطقه هستم. باید آخرین وضعیت را در منطقه ببینم. شما هم فضا را مثبت کنید. فکر نمی کردیم بارندگی های ۵ روز قبل ارتفاعات خراسان شمالی به آق قلا برسد.

انتهای پیام /

 

نظر شما