شناسهٔ خبر: 31892920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس اداره اوقاف گرگان خبر داد

طبخ و ارسال روزانه 10هزار پرس غذای گرم به مناطق سیل‌زده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به لزوم تلاش برای رفع بحران در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان، گفت: روزانه 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و به این مناطق ارسال خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدوی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع سیل در استان گلستان و شهرستان‌های شرق استان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان خود را موظف به کمک به مردم شریف استان دانست، اظهار کرد: تمام امکانات و نیروهای خود را در حد توان برای کمک به مردم سیل‌زده در استان بسیج کردیم.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت و بزرگترین سرمایه‌های ما در کشور و جامعه اسلامی هستند، افزود: مردم سیل‌زده استان گلستان عید نوروز با انبوهی از آب و سیل به عنوان مهمان رو به رو شدند و روا نبود که سایر هم‌استانی‌ها و مسوولان بدون توجه به این عزیزان به جشن نوروز بپردازند به همین علت با تمام توان برای خدمت به سیل زدگان وارد صحنه شدیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه با مدیریت مدیران و به ویژه حضور نیروهای مردمی در شهرستان گنبدکاووس بحران تا حد زیادی در این شهرستان کنترل شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه اوضاع در شهرستان آق‌قلا و تا حدودی در گمیشان بحرانی و نیازمند حضور همه جانبه نیروهای امدادی و مردمی است.

مهدوی با اشاره به اینکه در روز گذشته بالغ بر 2 هزار و 500 پرس غذای گرم از محل اجرای نیات واقفین برای تامین تغذیه سیل زدگان به شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان طبخ و ارسال کردیم، ادامه داد: بخش عمده‌ای از طلاب، روحانیون، پرسنل و مدیران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان به صورت میدانی در محل حادثه هستند و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه از امروز به صورت روزانه 10 هزار پرس غذای گرم طبخ و به شهرستان‌های سیل‌زده گمیشان و آق‌قلا ارسال خواهیم کرد، تصریح کرد: بدون شک تا رفع کامل بحران در شهرستان‌های استان گلستان در کنار مردم عزیز خواهیم ماند و آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از حضور روحانیون و مبلغان این اداره در مناطق سیل زده و محل اسکان مردم خبر داد و گفت: این عزیزان ضمن تلاش برای ایجاد فضای روانی مثبت و آرام نسبت به بازی‌های کارشناسی شده در این ایام با کودکان و نوجوانان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/83014

نظر شما