شناسهٔ خبر: 31890853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصادف مرگبار قهرمان کشتی جهان در ماسوله

قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جهان به همراه دو کشتی‌گیر در پی سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان گفت: صبح امروز بر اثر برخورد خودروی هیوندا توسان با ال ۹۰ در محور فومن به ماسوله در محدوده شهر ماکلوان ۴ نفر بر اثر این سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی، با اشاره به اینکه از این تعداد یک فوتی مربوط به خودروی توسان و سه فوتی دیگر مربوط به خودروی ال ۹۰ است ، افزود: در این حادثه همچنین ۲ نفر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: راننده خودروی هیوندای توسان به دلیل انحراف به چپ عامل این تصادف مرگبار بوده است.

وی تصریح کرد: در این سانحه رانندگی علاوه بر سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جهان، حسن علی‌نیا و جواد قربانزاده دو کشتی‌گیر گیلانی نیز جان به جان‌آفرین تسلیم کرده و علی موسوی دیگر کشتی‌گیر مطرح استان و احسان موسوی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، یکی از سرنشینان خودروی توسان نیز در این حادثه فوت شد.

سرهنگ حسین محمدپور، به کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره کرد و افزود: همچنین در تصادف‌های منجر به جرح نیز ۱۰ درصدکاهش یافتیم.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز سفر‌های نوروزی محور‌های رشت به لنگرود، تالش به آستارا و سنگر به سیاهکل که در سال گذشته بیشترین میزان تصادف‌ها را داشته‌اند شناسایی و اقدامات لازم برای جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی انجام شده است.

انتهای پیام/م.ع

جان باختن ۴ نفر بر اثر سوانح رانندگی در گیلان

برچسب‌ها:

نظر شما