شناسهٔ خبر: 31853167 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بروز نقص فنی در چرخ هواپیمای فوکر ۱۰۰ موقع فرود/مسافران سالم پیاده شدند

دقایقی قبل هواپیمای فوکر ۱۰۰ ایران ایر موقع نشستن در فرودگاه مهرآباد دچار نقص فنی در چرخ شد اما خوشبختانه مسافرین سالم به ترمینال منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  دقایقی قبل یک فروند هواپیما هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار آتش سوزی شد. این حریق به علت باز نشدن چرخ‌های هواپیما و فرود نایمن آن ایجاد شده بود.

براساس این گزارش یه فروند هواپیما فوکر ۱۰۰ ایران ایر در ساعت ۲۱ امشب هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد با دلیل نقص فنی چرخ هواپیما باز نشد و دچار آتش سوزی شد.

روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در این خصوص اعلام کرد: هواپیمای فوکر ۱۰۰ ایران ایر موقع نشستن نقص فنی چرخ پیدا کرده اما خوشبختانه سالم بر زمین نشست و کلیه مسافرین به ترمینال منتقل شدند.

وی افزود: این هواپیما ۱۰۰ مسافر داشته و تمامی آنها با کمک نیروهای امدادی و آتش نشانی سالم از هواپیما خارج شدند.

میر سعید صفی نیا مدیر کل فرودگاه مهرآباد  در این خصوص گفت: با مهارت خلبان و ورود سریع آتش نشانان فرودگاه مهرآباد، پرواز بسلامتی به زمین نشست و مسافران  پرواز ایران ایر از قشم به تهران‌ به ترمینال منتقل شدند.

وی اشاره کرد: با توجه به حجم پروازهای نوروزی ، کلیه پروازهای خروجی مهرآباد بدون تاخیر و طبق زمانبندی از قبل تدوین شده انجام می شود.

مهارت خلبان جان مسافران را نجات داد/ کارشناسان هواپیمایی به محل حادثه اعزام شدند

بر اساس این گزارش رضا جعفر زاده در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه پرواز قشم تهران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب به دلیل اشکال در ارابه فرود چرخ های هواپیما باز نشد گفت: خلبان با مهارت توانست هواپیما را بدون چرخ سالم بنشاند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ۲۴ مسافر سالم هستند گفت: در این هواپیما ۲۲ بزرگسال ۲ نوزاد و ۹ خدمه حضور داشت که همگی آنها سالم هستند.

جعفر زاده تاکید کرد: کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور هم اکنون در محل سانحه حضورپیدا کرده اند و در حال ارزیابی وضعیت هواپیما هستند.

وی اظهار کرد: هم اکنون شرایط فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشته و پروازها به راحتی در حال نشست و برخاست هستند و هواپیما در حال انتقال به آشیانه شرکت هواپیمایی ایران ایر است.

جعفرزاده تاکید کرد: تمامی مسافران از هواپیما پیاده شده اند و هیچ آسیبی به کسی وارد نشده است.

انتهای پیام/

فرود بدون چرخ فوكر١٠٠ هما در مهرآباد

نظر شما