شناسهٔ خبر: 3181950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

گزارش عملیات امداد و نجات برف و کولاک در ۲ روز گذشته

اسکان اضطراری ۵۵۰ تن از هموطنان و رهاسازی ۲۵۰ دستگاه خودرو

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات‌ امداد و نجات برف و کولاک کشور در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ۳ هزار تن از هموطنان در ۸ استان متاثر از برف و کولاک از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام گزارش عملیات‌ امداد و نجات برف و کولاک کشور در 48 ساعت گذشته، گفت: 3 هزار تن از هموطنان در 8 استان متاثر از برف و کولاک از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درویشی با اعلام این خبر گفت: در 48 ساعت گذشته ارائه خدمات امدادی در استان‌های متاثر از برف و کولاک و به عبارتی در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، کرمان، لرستان و یزد ادامه داشته است.
وی افزود: بر این اساس 100 تن در برف و کولاک مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند و در این میان 550 تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.
جانشین معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به خدمت‌رسانی 80 تیم امداد و نجات شامل 550 تن در این عملیات‌ها، اظهار کرد: به علاوه 250 دستگاه خودرو هم از برف و کولاک رها شد.

نظر شما