شناسهٔ خبر: 31733910 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نگاهداری:

انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان در دستور کار باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد گفت: برگزاری استارت‌آپ‌ها و سایر فعالیت‌های دانش‌بنیان در دوره جدید در متن کار قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم‌اندیشی و تجربه‌نگاری رؤسای دفاتر استانی باشگاه در سراسر کشور، ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه باشگاه در دوره جدید، بر کیفیت‌گرایی و اثربخشی فعالیت‌ها در رویکرد جدید تأکید کرد.

وی مأموریت اصلی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان را شناسایی، جذب، توانمندسازی و تربیت نسل جوان و جدید پژوهشگران و مدیران دانشگاهی عنوان کرد و گفت: اجرای طرح‌های پژوهشی و فناوری و برگزاری استارت‌آپ‌ها و سایر فعالیت‌های دانش‌بنیان در دوره جدید در متن کار قرار می‌گیرد.

وی شناسایی و تحت پوشش قراردادن نخبگان و استعداد‌های برتر از سطح مدارس سما تا عالی‌ترین سطوح تحصیلات تکمیلی را از مسئولیت‌های باشگاه دانست و افزود: به رغم موانع موجود همه مسئولان دفاتر باشگاه در واحد‌های سراسر کشور باید با روحیه جهادی اقدام کرده و در بین دانشگاهیان امید آفرین و نشاط بخش نسل جوان و نخبگان دانشگاهی باشند.

گفتنی است، در این نشست مسئولین دفاتر استانی باشگاه به ذکر تجارب و پیشنهادات خود برای ارتقای نقش و تأثیرگذاری باشگاه در واحد‌های دانشگاهی پرداختند.

نظر شما