شناسهٔ خبر: 31670581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

با تصويب کميته تنظيم بازار کل کشور انجام مي گيرد:

مرحله جديد عرضه گوشت گرم وارداتي گوسفندي با قيمت تنظيم بازار در فروشگاه هاي شهروند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا-مدير عامل شرکت شهروند اعلام کرد:از روز يکشنبه 19 اسفند ماه عرضه گوشت گرم گوسفندي وارداتي با قيمت تنظيم بازار تنها در فروشگاه هاي شهروند و سازمان ميادين ميوه و تره بار عرضه خواهد شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شرکت شهروند، مسعود سريع القلم با بيان اين مطلب گفت:در راستاي عرضه مطلوب گوشت گوسفندي تنظيم بازار به جامعه هدف که شامل تعاوني هاي مصرف کارگري، ارگان ها، سازمان ها، وزارت خانه ها و ساير شهروندان مي شود و بر اساس مصوبه کميته تنظيم بازار کل کشور مقرر شده است عرضه گوشت تنظيم بازار از طريق دو مجموعه شهروند و سازمان ميادين ميوه و تره بار انجام شود.
سريع القلم در ادامه با اشاره به تغييرات ايجاد شده در نحوه عرضه گوشت تنظيم بازار تصريح کرد: اين تصميم به منظور جلوگيري از واسطه گري دلالان و تامين گوشت مورد نياز شهروندان به صورت متمرکز اتخاذ شده است و شهروندان مي توانند از امروز با ارائه کارت ملي به ميزان 3 تا 4 کيلوگرم گوشت گرم قرمز را به صورت بسته بندي خريداري کنند.
مدير عامل فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند در خصوص نحوه عرضه اين محصول خاطر نشان کرد: هر شهروند با ارائه کارت ملي خود مي تواند از سهميه گوشت تنظيم بازار با قيمت مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتيباني امور دام کشور به مبلغ 44،400 تومان براي ران گوسفندي و 42،400 تومان براي سردست گوسفندي استفاده کند.
سريع القلم ادامه داد: کد ملي شهروندان در سامانه آنلايني که به همين منظور طراحي شده ثبت مي شود و هر نفر در ماه يک بار مي تواند گوشت مصرفي خود را از طريق فروشگاه هاي شهروند تهيه کند.
وي در پايان با اشاره به شرايط خاص روزهاي پاياني سال و هيجان خريد شهروندان در خريد گوشت قرمز، ياد آور شد: با تدابيري که انديشيده شده است، شرايط عرضه و توزيع گوشت گوسفندي طي روزهاي آينده بهبود پيدا خواهد کرد و بر اساس تصميمي که مديريت تنظيم بازار کل کشور گرفته است مشکل عرضه اين محصول به زودي حل خواهد شد و گوشت مورد نياز شهروندان بدون هيچ کمبودي، در فضايي آرام تامين خواهد شد.

نظر شما