شناسهٔ خبر: 31649464 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نمايشگاه‌هاي بهاره فاقد مجوز، پلمب مي‌شوند

صاحب‌خبر -

 رئيس اتاق اصناف تهران با تاکيد بر پلمب نمايشگاه‌هاي فاقد مجوز در تهران گفت: برگزاري نمايشگاه‌هاي مشابه نمايشگاه‌هاي بهاره خلاف مصوبه شوراي تامين استانداري تهران است و با همکاري دستگاه‌هاي مسئول، نمايشگاه‌هاي ديگري که فاقد مجوز هستند، پلمب خواهند شد.

قاسم نوده فراهاني در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به غيرقانوني بودن برگزاري نمايشگاه‌هاي عرضه کالا در تهران بجز 3 نمايشگاه داراي مجوز اظهار کرد: برگزاري نمايشگاه‌هاي مشابه نمايشگاه‌هاي بهاره برخلاف مصوبه شوراي تامين استانداري تهران است و با همکاري دستگاه‌هاي مسئول، نمايشگاه‌هاي ديگري که فاقد مجوز هستند، پلمب خواهند شد.

وي با بيان اينکه نمايشگاه اخير شهرداري تهران با عنوان نمايشگاه زنان و توليد ملي نيز از جمله اين موارد است افزود: همکاران ما در حال بررسي اين نمايشگاه هستند تا مشخص شود اين نمايشگاه، براي زنان سرپرست خانوار است يا تجار و اصناف.

رئيس اتاق اصناف تهران با تاکيد بر اينکه اين نمايشگاه و نمايشگاه‌هاي اينچنيني مجوز برگزاري ندارند، گفت: متاسفانه اين نمايشگاه‌ها برخلاف قانون برپا شده و نه روند قيمت گذاري کالاها در آن‌ها مشخص است و نه کيفيت کالاهاي عرضه شده در آن.

فراهاني با گلايه از برپايي اين نمايشگاه خاطرنشان کرد: ما در جلسه چند هفته گذشته‌اي که با شهردار تهران داشتيم هم از آقاي حناچي درخواست کرديم که شهرداري از دادن مجوز براي برپايي نمايشگاه‌هاي اينچنيني خودداري کند و شهردار تهران هم اين موضوع را قبول کرد.

نظر شما