شناسهٔ خبر: 31549311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ذوب آهن صفر- الزورا صفر

تساوی بدون گل؛ اولین نتیجه بازگشت منصوریان به آسیا

ذوب آهن نتوانست در خانه تیم کم‌تجربه عراقی را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ذوب آهن ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم الزورا عراق رفت. این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. ذوب آهن در اکثر دقایق این مسابقه، هجومی بازی کرد. اما در نهایت دروازه‌بان الزوا، جلال هاشیم حسن یک امتیاز از سبزپوشان ایرانی گرفت. ذوبی ها برای چهارمین دوره پیاپی به لیگ قهرمانان آسیا رسیده اند، در حالی که باشگاه عراقی برای نخستین به این مسابقات راه یافته است.

در دقیقه ۱۱  یک فرصت خوب گلزنی برای ذوب آهن فراهم شد اما دروازه بان الزورا توپ را دور کرد. در دقیقه ۲۰ ارسلان مطهری در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور چینی این صحنه را پنالتی اعلام نکرد. در دقیقه ۲۹ هم کاشته ذوب آهن با اختلاف کمی از بالای دروازه الزورا راهی اوت شد. باری دیگر در دقیقه ۳۳ ضربه کاشته حبیب‌زاده را دروازه بان الزورا با یک واکنش دیدنی راهی کرنر کرد. چند ثانیه بعد جلال حسن دروازه بان الزورا یک بار دیگر با یک واکنش عالی مانع گلزنی ارسلان مطهری شد. پیش از پایان نیمه نخست، ضربه سر محمدزاده را دروازه بان الزورا مهار کرد. جلال حسن یک‌بار دیگر یک شوت محکم مطهری که از داخل محوطه جریمه زده شد را به خوبی مهار کرد. او بهترین بازیکن بازی در نیمه نخست بود. 

در نیمه دوم هم ذوب آهن تیم برتر زمین بود. در دقیقه ۷۴ داور چینی سرنگون شدن حسینی بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه را خطای پنالتی تشخیص نداد. اما در دقیقه ۷۹ ضربه کاشته ذوب آهن با مشت دروازه‌بان الزورا تبدیل به یک ضد حمله شد که شوت بازیکن عراقی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲+۹۰ بازهم جلال حسن دروازه بان الزورا شوت مطهری را راهی کرنر کرد. بدین ترتیب درخشش دروازه بان الزورا نخستین امتیاز تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا را در اصفهان کسب کرد.

41255

نظر شما