شناسهٔ خبر: 31458255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

چشم انتظار سه بازی حساس در تهران، اهواز و تبریز

آخر هفته داغ‌داغ با لیگ برتر!

صاحب‌خبر -

شهروند| بعد از چند هفته که مسابقات لیگ برتر به صورت پراکنده برگزار می‌شد، حالا برنامه مسابقات دوباره به آخر هفته رفته و پنجشنبه و جمعه داغ فوتبالی را در شهرهای مختلف خواهیم داشت. مسابقاتی که می‌تواند در سرنوشت قهرمان لیگ برتر هم تاثیر بسزایی داشته باشد.
فولاد- استقلال؛ تقابل جذاب شفر و قطبی
آبی‌پوشان تهرانی در بهترین و آماده‌ترین شرایط خود به سر می‌برند. استقلال در ۷ مسابقه ۶ برد داشته و اکنون روی پله چهارم جدول ایستاده تا در کورس مدعیان قرار بگیرد. پاتوسی مهندس و بازیساز جدید استقلال شرایط مطلوبی را به ترکیب تیم شفر داده است. آبی‌پوشان هجومی و تماشاگرپسند بازی می‌کنند، اما این هفته کار سختی مقابل قرمزهای اهوازی دارند. فولاد خوزستان که با افشین قطبی شرایط مطلوبی دارد، هفته گذشته در قائمشهر مقابل نساجی ۲ گل خورد تا افشین امپراتور مزه باخت را هم در بازگشتش به لیگ برتر بچشد. استقلال در صورت برد در این مسابقه ۳۷ امتیازی می‌شود و فاصله‌اش با پرسپولیس به یک امتیاز می‌رسد.
پرسپولیس - نفت آبادان؛ لشکر مصدومان
 به دنبال صدر
پرسپولیس آن‌قدر بازیکن مصدوم روی دستش مانده که خیلی‌ها به کنایه می‌گویند این تیم تبدیل به بیمارستان شده است. شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح، حسین ماهینی، محمد انصاری و حتی علیرضا بیرانوند شماری از مصدومان پرسپولیس هستند! با این وضع برانکو می‌گوید دوست ندارد اشک بریزد و باید برای موفقیت با همه مشکلاتی که هست، تلاش کند. صنعت نفت آبادان هم که برای فرار از رتبه سیزدهم تلاش می‌کند، در بهترین وضع مقابل قهرمان فصل گذشته قرار می‌گیرد. به‌خصوص این‌که هنوز خریدهای جدید پرسپولیس در ترکیب این تیم جا نیفتاده‌اند. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود، به‌طور موقت هم که شده به صدر جدول برمی‌گردد.
تراکتور- سپاهان؛ جنگ ستاره‌ها در تبریز
بی‌تردید حساس‌ترین بازی هفته دیدار سپاهان و تراکتورسازی است؛ جایی که ستاره‌های پرتعداد سپاهان و تراکتور روبه‌روی هم صف‌آرایی می‌کنند. سپاهان با 38 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است و هرگز دوست ندارد این رتبه را از دست بدهد. از سوی دیگر تراکتوری‌ها که در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کردند، به دنبال آن هستند تا مثل استقلال، یک رقیب دیگر در راه قهرمانی را از پیش‌رو بردارند.
برنامه کامل هفته بیستم
پنجشنبه: فولاد-استقلال (15:00)/ پارس جم-سایپا (15:30)/ ذوب‌آهن- ماشین‌سازی(18:30)/ پرسپولیس-نفت آبادان(18:30)
جمعه: تراکتور-سپاهان (16:00)/ پیکان-پدیده(16:00)/ سپیدرود-اس.خوزستان (16:00)/ نفت مسجدسلیمان-نساجی(16:30)

نظر شما